Pristoba na racunala - HRT novi zakon - CROSS

Nisam niti ja ali sam prilièno siguran da ako nama i bude gore biti æe i njima ! Pa tko dulje izdr¾i...

--

MarkoZibret
@gmail.com

"You must be master and win, or serve and lose, grieve or triumph, be the
anvil or the HAMMER."
Reply to
Marko ®ibret

Zakon o HRT-u kaze da "svatko tko ima u vlasnistvu ili

>posjedu radijski i televizijski prijamnik odnosno drugi >uredaj za prijam radijskog ili audiovizualnog programa >na podrucju Republike Hrvatske koje je pokriveno >prijenosnim signalom, duzan je HRT-u placati mjesecnu >pristojbu".

Tekst gore dio je novog zakona o HRT-u ( JRT bi bio pravedniji izraz).... Post je linkan na vise grupa jer meni koji sam 20g u toj struci NIKAKO nije jasno kako se moze OSOBNO RACUNALO dovesti u direktnu vezu za "podrucjem koje je pokriveno RTV signalom"

Ma gdje to vodi, jesmo li mi svi stvarno toliko GLUPI da nitko nece reagirati na ovakvu diktaturu....

Reply to
Lex-Lutor

Ja sam se juèer i danas "svaðao" na dvb-t grupi na tu temu.

Nisam tu htio ni¹ta govoriti, jer je OT, ali kad ste veæ spomenuli.

Novi zakon definira svaki ureðaj koji je audiovizualni prijamnik da je podlo¾an RTV pristojbi. A to znaèi svaki multimedijski prijamnik! Od raèunala bilo koje vrste, do mobitela svih vrsta. Tako definirano i moja web kamera je audiovizualni prijamnik. :(

Zakon je aljkavo napisan, tehnièki nedoreèen.

I to da æe pravne osobe morati plaæati pretplatu za svaki takav ureðaj! Bilo bi van pameti da tvrtke moraju plaæati RTV prostojbu za svako raèunalo i mobitel samo zato jer se preko njega mo¾e gledati live stream TVa preko Interneta. U¾as!

na ovakvu diktaturu....

Slicno je prosao i namet glazbene unije na SVE MEDIJE za pohranu podataka... A vlast najavljuje dolazak svjetske informatièke industrije (sic.). Mo¾e¹ misliti, Google postavi serversku farmu sa par tisuæa raèunala i jo¹ vi¹e tisuæa HD-ova, a HRT i HGU samo zbrajaju lovu i trljaju ruke.

Poslije plaæanja TV pretplate na raèunala, slijedeæi korak je koncesija na udisanje zraka, koji je javno dobro RH.

Kad vlast izgubi kompas, mo¾e¹ oèekivati sve gluplje poteze - poteze oèajnika. Pa vidi¹ kako rje¹avaju problem malog prihoda proraèuna - novim kreditima. Ba¹ me zanima da li tko od njih i doma tako postupa sa lovom...

Stvari tako funkcioniraju, ste¾i, cijedi, si¹i i na kraju zavr¹i kao u Tunisu, Egiptu... Mislim, daleko smo mi od toga, danas je na Markov trg do¹lo 200-tinjak ljudi, ostalima je jo¹ uvijek dobro...

Reply to
while(1);

Èisto sumnjam...lol

Ali, ako veæ plaæa¹ RTV-haraè, ne treba¹ jo¹ plaæati za pojedini drugi TV, radio, audiovizualni prijamnik itd....

Ima¹ pravo, treba se odnositi samo na ureðaje koji mogu loviti HRT radio i/ili TV-program....A web-kamera to nije!

Live stream: Jednim udarcem dvije muhe! Poveæava¹ gledanost/slu¹anost, jo¹ samo treba to dobro unovèiti novim haraèem!...lol

"while(1);" wrote

Hrvati su od pamtivijeka bili junaci i pravi ratnici, vrlo izdr?ljivi...dok ga ne jebu i tuku taj ne mrda ni qrcem...dakle, dok nas ne poænu javno tuæi i otimati nam iz ruku...velikoj æe veèini biti dobro....slegni ramenima i reci sebi u bradu; "a kaj ja tu mogu..." i IDEMO DALJE :))

dao nam Bog jo? veæih poreza, jo? manjih plaæa i jo? veæeg duga po glavi....?to prije dotaknemo dno, bolje za nas...koprcanje u blatu i hvatanje zraka nema smisla...

Reply to
Gagi-9a6aag

Na svu srecu, platim 80kn, pa mogu imat i 10 prozora na kuci, i cuku sa lcd displejom u svakoj sobi, a mozem imati i color displej na printeru i foticu. I ne trebam se plasit da ce mi psa ugrist neki inkasator u potrazi za displejima. Dobro da nemamo europske place, jer tada bi placali 600kn mjesecne pretplate.

--
Bolje da me mrze zbog onoga ¹to jesam,
nego da me vole zbog onoga ¹to nisam.

toliko para placamo HRT-u a nemamo para da pojacamo signal u Istri da bude jaci od talijana...

Nije mi jasna teza koja je recenena da pojacanjem snage odasiljaca nebi se popravilo stanje.. nije mi jasno kako je talijanima dobro a nama nije, ocito imaju jaci signal.... ako neko moze pojasniti (nisam rf-ovac :D)

Reply to
grizli

firme moraju placati po svakom prijamniku u autu i poslovnom prostoru, privatne osobe vise ne placaju po broju vec imaju unikatnu cifru neovisno o broju uredjaja

--
Raven
remove NOSPAM from mail

Pa signal odasilju Odasiljaci i veze, a ne HRT, problem koji se tu javlja moze i mora rijesiti jedino vlada, jer drugi placaju vladi konceciju, a zauzvrat vlada pruza cisti eter, a to trenutno nije slucaj...

--
®ivot nije FER.
Reply to

za pocetak Odasiljaci i veze su odavno odvojene od HRT-a pa od pretplate direktno nemaju nis (iako bi bilo puno logicnije da oni dobijaju tu lovu, a HRT sipak)

Reply to
Ivan Bajlo

Imaju, dobar dio pretplate ide njima.

Reply to
Briglja

?isto sumnjam! OiV nema toliki vi?ak zaposlenih, tj. nemaju Kloferku Nofak Spr?i? koja hordu dobrih novinara 'dr?i na ledu'!....LOL

jesmo li mi svi stvarno toliko GLUPI da nitko nece

DA

Reply to
abc123

hordu dobrih novinara 'dr?i na ledu'!....LOL

Imaju Vaso, imaju. Kada su se OiV odvojili od HRTa nije bilo privatnih TV pa je vlada odlu?ila da dio pretplate ide u Oda?ilja?e, jer su oni dr?avna tvrtka od nacionalnog interesa i financiraju se isto preko pretplate. Pojavom novih televizija samo su po?eli dodatno zara?ivati napla?uju?i emitiranje i od njih. A o vi?ku zaposlenih bi se dalo naduga?ko raspravljati.

Reply to
Briglja

Iz ?lanka 33. stavak 4.

(4) Pravne osobe, udruge bez pravne osobnosti, obrtnici i druge fizi?ke osobe koje obavljaju samostalnu djelatnost pla?aju mjese?nu pristojbu na svaki prijamnik u iznosu utvr?enom ?lankom 35. stavkom 2. ovoga Zakona, osim ako zakonom nije druga?ije odre?eno.

A onda negacija u ?lanku 34.

(2) Osobe iz ?lanka 34. stavka 4. ovoga Zakona oslobo?ene su obveze pla?anja mjese?ne pristojbe za druge ure?aje za prijam radijskog ili audiovizualnog programa (ra?unala, prijenosni komunikacijski ure?aji i sl.) koji slu?e isklju?ivo u svrhu obavljanja djelatnosti kao i nakladnici radija i televizije za prijamnike koji im isklju?ivo slu?e za kontrolu vlastitog emitiranog programa.

Koje ra?unalo u poduze?u slu?i za drugu svrhu osim u svrhu obavljanja djelatnosti. Kao i ve?ina zakona u na?oj dr?avi i ovaj je (kako za koga) nedore?en i neprovediv.

Reply to
Dario

Pa ?ekaj malo, emitiranje signala (programa) ko?ta ne male nofce, prema tome HRT mora platiti OiVu distribuciju signala. Kaj misli? kolko ko?ta jedna minuta emitiranja? Ne malo. No, to ne opravdava HRT u njihovom pravu na dr?avni porez zvani prostojba. Nepo?tena tr?i?na utakmica sa ostalim TV koncesionarima.

Reply to
Darko_swl

Istina da to sigurno puno ko?ta, ali ako pogledamo malo brojke, HRT mjese?no od pretplate namakne 90 milijuna kn. Na to treba dodati sredstva iz dr?avnog prora?uni i sredstva ostvarena marketingom (reklame).

Druge dvije komercijalne televizije s nacionalnom pokriveno??u su Nova TV i RTL Televizija koje svaka ima po 2 programa, kao i HRT, i sve tro?kove pokrivaju samo iz marketinga.

Nisam protiv pla?anja pristojbe, ali o?ekujem ve?u korist od dobiveno/ulo?eno. Na Novoj TV i RTL televiziji me reklame uop?e ne smetaju, jer znam da im nisam dao niti kune. Ju?er smo gledali i Ligu prvaka i to besplatno.

Da ne ispadne da filozofiram previ?e, ovo je isklju?ivo moje osobno stajali?te. Na DVB-T grupi su me popljuvali i izvrije?ali jer govorim protiv svetog imena HRT. :)

zakoni ne zna?e puno i nedore?eni su, oni su poput naslova u sportskim novoctima.treba pro?itati tuma?enje istih zakona u kojima sve pi?e.

Reply to
Sanjin