trafo 120V

Riknuo mi je primar na malom trafu 120V, sekundar ima 17 i 7V. Trafo je mali mo¾e imati oko 10W i naravno limovi su zavareni. Ima li netko da zna tko moze namotati ovakav drugi ili eventualno namotati ovaj isti. pozz

Reply to
sipexo

Neki trafoi i maju u samom namotaju termicki osigurac, provjeri da nije to.... Inace, takvi se trafoi mogu premotati, ako nema drugog izbora.

Reply to
Sinisa Platz

uvijek zadovoljan......

Reply to
mcf

ma znam za to, ali ovaj je ba¹ fino pocrnio,ba¹ je namot izgorio.

--

Branko Benvin

OMEGAMAR d.o.o. Servisne usluge u nautièkom turizmu Loznati 11, 51557 CRES, HR OIB 19712935512 MB 1199382 Tel/Fax +385 51 571 380 Mob +385 98 257 303 email: snipped-for-privacy@omegamar.hr web:

sipexo