Tower Box na kotaèima...

...dajem u dobre ruke.. :-)

..ali to nije sve, jer ako se javite u prvih 5 minuta, dobit æete - ne jedan- nego DVA Tower Box-a na kotaèima....

(Slika na binsima)

Reply to
Dr.No

ajde reci koliko bi ja za taj tower tebi trebao dati u dobre ruke

Reply to
Dominik

Oèito nisam bio dovoljno jasan...

Imam dva takva towera i DAJEM ih (dajem znaèi - besplatno)u dobre ruke (dobre ruke znaèi - nekome tko ih neæe uzeti zbog Power Supply-a i baciti ih u glomazni otpad)

Jesam li ovaj puta bio dovoljno jasan ???

Dobit æe ih naravno prvi ili prva dva veseljaka koji se jave.

...nema veze sa prvim travnjem/aprilom...

Reply to
Dr.No

Ja bi jedan.. bas bi mi dobro dosao kao server ali neznam kako jer sam u Rijeci

Reply to
Merlin

Dali bi mi ga mogao poslati... ja cu platit trosak nema problema..... Stvarno mi se svidja.... server ludilo.....

Reply to
Merlin

Bilo je to Fri, 1 Apr 2005 20:50:59 +0200, kada je poznati "Dr.No" napisao ove gluposti zbog kojih ?e jednog dana po?aliti:

ja bih drugi ali sam blizu Rijeke

--
Ne chini danas ono shto mozhes sutra!
Contact me at papak_the_papcinaI-SHIT-ON-SPAM@hotmail.com

Bilo je to Fri, 01 Apr 2005 20:47:02 +0200, kada je poznati Papcina napisao ove gluposti zbog kojih ?e jednog dana po?aliti:

--
Ne chini danas ono shto mozhes sutra!
Contact me at papak_the_papcinaI-SHIT-ON-SPAM@hotmail.com
ICQ: 302127278
Reply to
Papcina

Evo dobio si jedan !!!

Buduæi si u Rijeci, jevit æu ti se na mail i dostavit æu ti ga za thedan do dva kad krenem prema Istri.

Dogovoreno ???

Reply to
Dr.No

ak stvarno dajes jedan onda bi ja jedan ako moze jer namjeravam slagati jedan server, javis mi se na mail ak moze, ja sam u ZG

Reply to
Dominik

Ne isplati se, velik je i te?ak previ?e æe te ko?tati, a ja æu ti ga ionako dofurati u Rijeku. To æe se sigurno dogoditi unutar dva tjedna ako mi po?alje? broj telefona javit æu ti se pa se vidimo na "Vratima Jadrana"....

Reply to
Dr.No

?aljem ti mail na privatnu adresu...

Reply to
Dr.No

Sorry ova su dvojica bila br¾a od tebe, a za dva boxa u autu ionako nemam mjesta (da ih furam do Rijeke), no u slijedeæoj "donaciji" si prvi na redu :-)))

Pozdrav

Reply to
Dr.No

dogovoreno a ako hoces mozes stavit na bus pa ga ja pokupim u rijeci..... no frx... mogu ja i cekati... isplati se .. samo se ti javi... ja spreman uvjek

Reply to
Merlin

najbolje da me cimnes na mob posto kuci nisam bas previse :))) puno posla :) samo da je i para toliko :)

Reply to
Merlin