Re: Pojaèalo na 2R

Radit ce, nekako...iako bi ja tu stavio aktivu.

> Btw zasto sve na jedan kanal? >

Zato jer je netko prije sve super i lipo zamislio tako, a to ej totalno glupo, ok netriba aktiva jer nisu amp daleko, ali svakako po dva na kanal jer tako ako ne¹to ode se ima uvik rezerva jer neode sve....ovako krkne amp i gotova veèer.....bolje da nezna¹ kako je ostatak opreme spojen.....bolje,....

Reply to
mtech

Daj opismeni se b......

Reply to
Damir

amp

Ma da, sta mu znace 2R, 8R itd?

A ti nesto kao znas na temu?

Reply to
mtech

Evo....

mtech

Èuj, ruku na srce, ali meni isto treba prevodioc da mi proèita i prevede ¹to je gore pjesnik time htio reæi. :-)

"ok netriba aktiva jer nisu amp daleko" -> ha?

"ali svakako po dva na kanal jer tako ako ne¹to ode se ima uvik rezerva jer neode sve" -> To je ono, kupit æu auto, ali æu ga voziti samo na dva kotaèa, jer ako mi pukne guma, onda jo¹ uvijek imam 2 kotaèa u rezervi? Malo smije¹no. :-)

NHF!

Po¹to nisi u terminologiji da pojasnim:

-netrebaju aktivni zvuènici jer nisu pojaèala daleko i nema puno kabela pa nema i pada napona.

Na svakoj strani su po 4 zvuènika, i ka¾em da bi svakako bolje bilo ièi da se po dva ubace na kanal ( stereo pojaèalo iam dva kanala jelda) jer onda bi se za sve koristila dva pojaèala, a ne jedno kao sad i ako jedno rikne opet se mo¾e izgurati samo s jednim koliko-toliko.

Sad si i ti nepismen s ovim kraticama :)))

megamusic je zaèudo sve sku¾io bez problema....:-)))

Reply to
mtech

Hehe, kad pevaljka peva, svejedno lo¹e zvuèi bez obzira dal je mono ili stereo. :-) Meni je doma mono jedino subwoofer. Nisam u tome, ali ozvuèenje jedne diskoteke i kluba mi nikao ne stoji da bude mono. Mono mo¾e biti razglas na prosvjedu sindikata. No ok, mono ili stereo u klubu je ionako diskutabilno, pa neæu ulaziti u to. U mom gradu je bila jedna diskoteka (i sad je, ali je postala cajku¹a) koja je imala sustav samo iznad plesnog podija, 4 Outline-a sa jedne strane, 4 s druge i 4 woofera ispod pozornice i odlièan stereo. Bilo je u¾ivancija stajati nasred plesnog podija, èuti ¹to je lijevo, a ¹to desno, pogotovo (danas) kada dobre pjesme imaju bogatu stereo sliku.

pozz!

Stoji, jer svi instrumenti su mono, i sve se ozvuèava kao mono, a s druge strane fora je u tome da je prostor prilièno ¹irok, a nije dug ba¹, iako disco i slièno ide normalno stereo.

Reply to
mtech

A o kakvom se prostoru ovdje radi? Mislim da si na poèetku spomenuo neki klub. Kakav klub?

Lip, srednje velièine, ba¹ ¹esan :))

Reply to
mtech

amp

To se zove kresanje troskova :), kupi se najjeftinija i neadekvatna oprema pa dok radi radi - znam za pokusaj ozvucivanja kafica s 6 pari vecih PC zvucnika spojenih Y kabelima na DJ mixetu. Ja aktivu stavljam uvijek kad radim s vise od 500W jer se pojacala dosta manje griju a i zvuk bude bolji pogotovo ako se radi o klupskoj muzici.

to.

Vecina razglasa po klubovima je stereo ali dosta ih je i mono a katkad stereo sustav zbog smjestaja zvucnika radi u mono modu. To i tako nije posebno cujno - u klubu je tesko postici stereo sliku a ni DJ-i se ne trude oko toga.