Toner transfer papir (guzvanje kod uvlacenja)

Da li je netko koristio ovakav toner transfer papir koji je pakiran u rolama pa ga se ne moze izravnati:

?

Isprobao sam ga s nekoliko laserskih printera i niti jedan ga ne moze povuci bez da ga zguzva. Probao sam i s laserom koji ima 6 ulaznih ladica i niti ova koja papire ulaci po sirini ga ne moze povuci bez guzvanja i zaglavljivanja. Probao sam ga i s dvostranim selotejpom zalijepiti za obican papir ali ga opet zguzva.

Ono sta se sprinta inace s ovom otopinom:

ispadne bez greske. Par puta sam probao printati 4 male 35x30 mm plocice i prilikom jednog pokusaja je, iako je slika u odnosu na papir bila isprintana pod 30 stupnjeva, jedna od slika bila OK - znaci, jedini je problem kako postici da printer uvuce taj papir bez da ga zguzva. Frend je prije isprobao hrpu raznih papira za laserske i inkjet printere i s nijednim nije ispalo kao sa ovim, ali sta vrijedi kad ga svaki printer zguzva iste sekunde cim ga zahvati :-/

--
Chupo
Reply to

Probaj 15mm od poèetka papira presavinuti prema dolje tako da na poèetku dobije¹ dupli papir.

Reply to
Vuk

Tnx! Probam pa javim.

--
Chupo
Reply to

jesi probao ne iz ladice vec vecina vrintera ima uvlakac s prednje strane... kad ide iz ladice onda ga printer dosta savija pa se tu moze zaglavljivati dok kod ulaza s prednje strane savijanje ja minimalno

pozdrav

Reply to
Fastah

Da proba¹ sa fotokopirnim strojem i ruènim utorom za papir, a ne automatskim uvlakaèem?

Reply to
DZ

Ne znam da li je uzrok to da se papir savija unutar printera jer se cini da ga zguzva odmah u trenutku povlacenja. Danas navecer ce frend isprobati pa ce mi javiti sta je bilo. Drugi frend kaze da je najbolji printer za takve stvari HP LaserJet 1100 jer se papir u njemu ne savija koliko se savija u ostalim printerima.

Pozdrav,

--
Chupo
Reply to

Vidis, toga se uopce nisam sjetio - staviti sliku na stick pa ju odnijeti negdje na fotokopiranje - tamo bi valjda znali kako ubaciti papir da ga ne zguzva. Ili cak sliku isprintati na obican papir pa ju odnijeti tako na fotokopiranje. Moram i najprije jos malo prouciti ovaj Xerox s 6 ladica na kojem sam isprobao uvlacenje po sirini jer sam stigo isprobati samo ove koje su mi se cinile najpogodnije.

Za sad zahvaljujem svima na savjetima pa kad isprobam javim sta se je desilo...

--
Chupo
Reply to