Onesposobljavanje lopova

Bas me post na hr.misc.financije potaknuo na razmisljanje, zasto su protuprovalni sustavi tako neinovativni, predvidljivi? Znam da postoje rucne baterijske svjetiljke s funkcijom protiv napadaca, par puta ti zabljesne pred ocima i ne vidis nista nekoliko sekundi. Ne bi li se mogao sloziti jednostavan sustav sa detektorom pokreta i stroboskopom, dovoljno jakim da onemoguci lopovu kretanje prema sticenim predmetima? Ili siguran bijeg s mjesta zlocina?

Prednost u odnosu na zvucnu signalizaciju je sto zvuk nikome ne smeta da nastavi s kradjom, a susjedi gledaju svoja posla pa ionako nitko nece reagirati. Ako se par puta izazove lazni alarm, vlasnik lokala ce radije iskljuciti alarm nego cijelu noc dolaziti i gledati sto se dogadja, pa se stavljaju manje osjetljivi detektori itd. Sa svjetlosnom "signalizacijom" nema takvih problema, svjetlo moze bljeskati i cijelu noc ako treba. Moze li svjetlo biti dovoljno da onesposobi provalnika?

Reply to
Drug Mile

Mo¾e, npr. laserom se mogu odrezati noge ili posve oslijepiti lopova. Isto tako flash-bang granatama se mo¾e omamiti lopov toliko da ga mo¾e¹ strpati u mre¾u. Naravno sve je ovo ilegalno, ali zabavno. E!

Reply to
:SuperBLUE:

Ma ne zezaj, mislio sam privremeno onesposobiti za kradju, ili oruzani napad i sl. Ne smijes pucati u lopova, proci ces gore od njega. Ugradis alarm, nikoga nije briga sto svira. Postavis kamere, policiju nije briga za snimke. Na kraju ga uhvate, napisu prijavu i puste. On ti opet dodje i smjeska se u facu.

Do sad sam jedino cuo za zvuk koji izaziva kaos u glavi ali to je bezveze, uvijek moze zacepiti usi ako zna sto ga ceka, i probao sam te svjetlosne efekte. Bljesak vrlo jake svjetlosti pripremi oko za taj intenzitet, i tama koja iza toga traje sekundu-dvije znaci potpunu sljepocu. Onda opet bljesak, pa tama. Ne vidim kakva bi zastita tu pomogla, mozda jedino nekakve polarizirane naocale i sl. A opet, nitko to ne koristi, valjda ima razloga.

Reply to
Drug Mile

a Kaj mislis, ovi varioci ¹to imaju maske za varenje na principu tekuèih kristala? Deèki lepo vare cijeli dan i uopæe ne skidaju s glave. Kad bljesne mali fotonaponski paneliæ dade napon i kristali lepo zatamne staklo... Dalje ti ne moram obja¹njavati.

Reply to
dfzuj

plin za uspavljivanje na 10-15 minuta.. bezbojan, bez mirisa i okusa....prilikom provale i nakon aktivacije dolazi do ispaljivanje plina pod visokim pritiskom te u roku od 2-3 sekunde je pokrivena prostorija od cca 100m2....dovoljan je jedan udah za omamljivanje do 15 minuta u stanju bez svijesti.... plin je postojan u slobodnom prostoru svojih 15-20 minuta, no, sustav sam po sebi je dizajniran tako da 5 minuta nakon ispaljivanja plina se ukljuèuje interna ventilacija koja proventilira prostoriju..a na? lopov je jo? uvijek u snu narednih 10tak minuta...10-15 minuta je garantiran san...no, lopov èak i kada se probudi jo? je barem 10tak minuta u stanju mamurluka i gotovo nesposoban samostalno ustati...dakle, ima? gotovo 20-25 minuta vremena da ga uhvati? zajedno sa policijom u "in flagranti" polo?aju :)

to govno od sustava ko?ta par tisuæa eura..ali je odnos uspje?nosti preko

90%.... mislim da sam to na youtubu gledao prezentaciju sustava...ili na telki...nisam siguran...proguglaj

uglavnom, to je bilo namjenjeno prvenstveno za banke jer je i predstavljeno kao security sustav za trezore....no, tko ka?e da namjena ne bi mogla biti i za kuænu upotrebu...

pazi..mo?e? staviti kamere, dojavljivaè, zvuèni alarm, svjetlosni alarm, bljeskalicu, zvuèno ometanje, elektro shocker i plinsku komoru...bilo bi fora...ali i izazov za sve potencionalne lopove :)))

Reply to
Gagi-9a6aag

Doberman

Reply to
:SuperBLUE:

Saèmarica, a umjesto kuglica stavi¹ krupnu sol.

Reply to
Darko_swl

evo ne?to efikasnije:

Nikola Belavic