MgSO4 za regeneraciju baterija?

u ljekarni je 100gr oko 16kn, a poljoprivrednoj apoteci je oko

35kn/kg....bio bih budala kada bih plaæao po cijeni od 160kn/kg...no ono ¹to me zanima, u poljoapoteci pi¹e pod sastavom da je; MgO - 13% S - 16%

pa mi nije jasno ¹to je onda onih preostalih 71% ?!?

jer po toj raèunici ispada slijedeæe;

ako je 100% èisti MgSO4 po cijeni od 160kn/kg a 29% mje¹avina po cijeni od 35kn/kg

ispada da bi ovaj bla¾i u punoj koncentraciji bio zapravo oko 3 puta skuplji od 35kn/kg....dakle...negdje oko 120kn/kg iz èega proizlazi da mi je onda bolje kupovati ovaj nazivno skuplji jer je 100% èista tvar tj spoj...

ne znam....tj nisam siguran, a a nitko mi ne zna odgovoriti, niti ove u apoteci niti ove u poljoapoteci...

i kak sad?

Reply to
Gaghigno

o ±to

uplji

da

A kaj se ti zamar¹ sa glupostima :) MgO i S nije isto kaj i MgSO4 (ak je uistinu takav sadr¾aj), preraèun tih postotak nejde ba¹ tako, za to ti treba Stehijometrijski raèun. Treba ti èisti Magnezijev sulfat, i koliko se sjeèam 100g grama ti je dosta za 100 akumulatora :). Sretno i nemoj se ozljediti :)

Reply to
mGT

"mGT" wrote

[...]

pa na ambala¾i pi¹e; Magnezij Sulfat (a moje skromno znanje iz kemije mi govori da je to MgSO4) ....a oni su valjda to ra¹èlanili pa napisali koji je postotak...bla,bla...iskreno, nije mi ba¹ jasan taj dio sa postotkom....

nego, kad veæ komentira¹ da mi je 100gr dosta za 100 akumulatora....u kojem omjeru onda moram raditi otopinu?!?!

osobno sam mislio staviti 50gr na litru destilirane vode s obzirom da na youtubu ovi gara¾ni majstori stavljaju u prosjeku jednu malu èajnu ¾lièicu po èeliji....no, bilo bi super kada bih negdje mogao pronaæi podatke o pravilnim omjerima.....da nije preslabo, niti prejako...a svatko ima svoju teoriju..a iskreno, ne da mi se eksperimentirati jer je to te¹ko s obzirom da nemam 100 baterija sa jednakim postotkom umrtvljenosti....

Reply to
Gaghigno

Cuj sad bi ti rekel kojega kemicara da pitas ;)!

No, po ovome ispada da ovaj poljoprivredni nije cisti MgSO4 vec ima udio od 13% MgO i 16% S, dakle = 71% MgSO4

Bas gledam i nemrem naci, no vjerojatno je ostatk prilikom ind. proizvodnje MgSO4 Da dolazi do spontanog raspadanja tada ne bi bilo moguce izraziti u postotcima...

A jednim i drugim tetama treba dati lepo otkaz, jer ove u ljekarni buju nekog zatukle, a ove u p. apoteci buju z gladi zatukle ove kaj nisu isli u ljekarnu...

PozZ!

Reply to
-=Teutis=-

Kako si ovo izracunao? Btw: Vjerojatno se radi o hidratu toga spoja, nesto kao: (MgSO4?7H2O) Vidi na:

"-=Teutis=-" wrote

po tebi bi svi bez posla ostali....onda bi dao otkaz onoj kosookoj, sada i ovim agronomima i ljekarnicima...kaj je slijedece?!?!...ITovcima na PMFu?!?! :))))))))

Reply to
Gaghigno

Micek ajd procitaj originalni post...

PozZ!

Reply to
-=Teutis=-

Pa vis me pravi materijal za sefa novog kova... Svima svaki tjedan trenig, testovi, testovi na buf, seminari iz novih tehnologija, pranje mozga s pomicanjem granica produktivnosti, bla, bla, bla...

I na kraj svima pedala!

;)

PozZ!

Reply to
-=Teutis=-

Sto sam fulao?

Pa omjer pise na pakiranju! Nisam ja zmislil postote sumpora i magnezij oksida...

Ta dva spoja tj. sumpor je cisti, dolaze kao "bonus" u pakirnju i nemaju veze sa magnezij sulfatom...

Eto...

PozZ!

"u ljekarni je 100gr oko 16kn, a poljoprivrednoj apoteci je oko

35kn/kg....bio bih budala kada bih pla?ao po cijeni od 160kn/kg...no ono ?to me zanima, u poljoapoteci pi?e pod sastavom da je; MgO - 13% S - 16%"

je

Ba¹ tako, ide mala kolièina po èeliji, koja koliæina toèno ti ovi si o stupnju "sulfatiziranosti" ploèa, a to naravno ne mo¾e¹ znati. Raðe kreni sa malom dozom (1/2 ¾lièice) pa vidi dalje. Sretno u svakom sluèaju :)

Reply to
mGT

???? U poljoprivrednoj prodaju pod mag. sulfat nesto sto i nije to????

Da, nije cisti...

Nista cudno jer vjerojatno biljkama ne smeta taj udio sumpora, a po svemu sudeci MgO bas i nije nes reaktivan, tu me mozes loviti jer fakat nisam provjeraval da li kruti kristalizirani reagira s necime i kak (sa sumporom sigurno ne ;) )...

Vecina spojeva koje kupujemo nisu cisti, neki ni nemogu biti cisti, recimo obicni etanol nemre preko 97% tj. nategnuto 99% uvijek "zaostane" min 1% vode...

Kada te iste spojeve rabis za ljekove tada se max. prociscavaju sto im naravno dize cijenu...

Zamisli da popijes ovaj iz poljoprivredne i ocekujes olaksanje tegoba u probavnom sustavu, a u stvari popijes n mola, grama, miligrama, sumpora!?

Sojedobno smo u labosu napravili analizu vodovodne vode na samo dio gadosti koje mogu biti unutra, da vis kaj tek tam ima osim vode!!!

No sigurno ima neka kemijska grupa, pa da ne spamam vise...

:)

PozZ!

Reply to
-=Teutis=-

Cekaj malo, jedno je ako spoj nije cist ( ima primjesa), a drugo je ako to UOPCE nije taj spoj!?

UOPCE nije taj spoj!?

:)

Pa dobro definiraj primjesu! To je upravo to...

U ovome slucaju uz MgSO4 imas tolko i tolko S i MgO sto je cca. 30%...

PozZ!

UOPCE nije taj spoj!?

E sada je jasnije! Ako je tako?.....