super ljepilo i skidanje ("otapanje") istog

Zaniam me da li postoji nekakva tekucina (kemikalija) koja moze skinuti super ljepilo s plasticne povrsine...kao da ga niakd nije bilo..jednostavno da ga otopi...

Pozdrav!

-- Ako da, zasto ne? Ako ne, zasto da?

Reply to
.:.:. igor_sb .:.:.

bilo..jednostavno

Aceton poma¾e

Kre¹o

Reply to
TechnologyFreak

Jedini je problem ¹to aceton otapa i mnoge plastike. O kojoj se radi, zna¹ li? Boja, ¾ilavost, miris kad gori? Probaj sa sitnom kapljicom acetona na mjestu gdje se ne vidi.

Reply to
pip

a radi se o maski mobitela...ali èini mi se (kada opipam tu masku) da æe aceton ostaviti mrlju (skinut æe boju s nje)...u svakom sluèaju hvala na informaciji!

Reply to
.:.:. igor_sb .:.:.

probaj natopit sa WD40, meni je pomoglo kada mi se superljepilo prolilo po socketu maticne ploce :) ne otopi ali uzrokuje "ljustenje" ljepila, pa se uz malo struganja necim ne preostrim moze skinuti

--
kupujem komplet klimu za Tempru 1.9Tds
Reply to

Vjerojatno se radio o ABS-u (akrilonitril+butadien+stiren). Za nju ka¾u: ABS is resistant to most acids and alkalis, hydrocarbons, oils and fats. It is not resistant to acetone, ether, ethyl benzene, ethyl chloride and ethylene chloride. Nisam siguran da ti veæ i ljepilo nije nagrizlo masku...

Reply to
pip

Acetoon.. ali ne garantiram da aceton NE topi plastiku

Reply to
Dre

Ovisi sta ide pod pojam "plastika " .

Reply to