Stigle stedne 6 kom!!!

a moja firma plaæa godi¹nje XYZ kuna u fond za za¹titu okoli¹a i energetsku uèinkovitost i za nagradu dobijermo jo¹ inspekciju na vrata te po 5000 kn na svakom raèunu za struju za "poticanje ekolo¹kih izvora energije" :( nema tu kruha,samo su se namno¾ili po kancelarijama u zagrebu ,svake godine izmi¹laju nove pravilnike i obrasce za prijavu emisija i oneèi¹æenja a u biti jako malo koristi od njih

Reply to
kfempo

eto odigrao sam igru tj poslao mail na snipped-for-privacy@xyz.hr i danas sam preuzeo paket 6 kom philipsovih 18W. :-))) fond za zastitu okolisa i energetsku ucinkovitost obradovao je 1000 sudionika nagradne igre... ima li jos dobitnika?

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

Reply to
Zok

Takodjer dobitnik, taman mi dobro do?lo :)

Reply to
Majkl

Ja sam dobio casopis "solarna tehnologija" :)

Reply to
BladeRunner

....dan

-Ja dobio temperaturu ..... jutros .... :-)

Dr Wagner

Reply to
Bezimeni

Kad ide ta emisija, i da li uvijek budu tako nekakve korisne nagrade?

Reply to
Majkl

Jea, stigle i meni, ja vec zaboravil na to, kad ono stigo neki paket, zarulje :D

--
®ivot nije FER.
Reply to

Gle.... sad me jos i ti palis..... zakaj meni nista?!?!?!?!?!

Reply to
Zok

I meni stiglo.

Sinisa

Reply to
Sina

skupljali su odgovore kroz par emisija i u zadnjoj je receno da ima 1800 odgovora i da ce izvlaciti 1000 dobitnika. emisija ide(?) subotom oko rucka,a igra je gotova-bar ova.

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

I meni stiglo...samo 18 komada...igralo nas èetvero iz kuèe :)))))

Fakat sreæa.

Reply to
marc

a nije im fora :-( ako su dobili 1800 mailova,a 1000 zarulja mogli su i rasporediti kako su rekli-znaci max 2 paketa na istu adresu. ili ti samo palis Zoka i ostale?

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

He, he...mozda :)

Reply to
marc

Po dva paketa na jednu e-mail adresu, ili na jednu 'fizièku' adresu!?...LOL

na onu gdje te dodju traziti dva plavkana kad se ne odazoves sudskom pozivu. :-) u moj inbox bi stale 2-3 zarulje ,ali 6 nikako. :-(

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras