Step motor u FDD ?

Da li je u FDD 3.5" slucajno step motor za pozicijoniranje glave ?

Ne da mi se raskapati a trebalo bi mi za upravljanje kamere ljevo desno 2-3 cm!

Reply to
GameBookers

Nije slucajno, vec namjerno ugradjen step motor za pozicijoniranje glave.

Reply to
Piksel

Odlicno, e sad mi kazi ako znades gdje ima neka shema takve elektronike bar globalno, a jos bolje tocno !

Reply to
GameBookers

bar

evo globalno:

kljuène rijeèi: stepper motor driver floppy

Reply to
Kameleon

:))

Reply to
Aleks

2-3

Ja bih za to uzeo steper iz nekog pisaèa...

Reply to
Vaso

He-he :) Toliko znam i sam, pa samo 97000 pojmova. Samo sam pitao da li zna negdje nesto konkretno.

Reply to
GameBookers

Ma ovo mi ispada jeftinije a hod mi zadovoljava ono sto trebam.

Neko kako rijesiti bezicno upravljanje s 10 funkcija. Kamera ima 3 funkcije zoom, fokus, iris, pa sad jos pomicanje u dvije osi.

Idea, prijedlog i sl.

Za dvozicnu komunikaciju imam rijesenje

Reply to
GameBookers

Mislim da ti je govorio opcenito zbog snage motorica.

Reply to
Aleks

funkcije

Zanimljiv i slo¾en projekat, pogotovo ako treba¹ i be¾ièno primati signal s kamere, a tek jo¹ i zvuk?

Reply to
Vaso

Slika i ton rijeseni na 2.4 GHz.

Reply to
GameBookers

signal

Jel' taj dio ima moguænost dvosmjerne komunikacije? Za 'upravljaèki' dio uzmi obièan daljinac, izbaci ledicu, signal zakaèi na predajnik i treba¹ 'samo' rije¹iti prijemni dio....

Reply to
Vaso