stari receiver molim pomoc....

Pozdrav svima,

Dakle strucnjake molim za pomoc....

Radi se o 25 godina starom sansui receiveru kojem je tuner neispravan vec preko 10 godina...

Prijatelj elektronicar se zabavio sa popravkom doticnog i nakon ulozenog prilicnog napora posumnjao je u neispravnost FET-a 2SK85.

Molim dobre duse ovdje na grupi da mi posalju taj fet ukoliko ga imaju (uz placanje) ili daju prijedlog za zamjenski i gdje se moze nabavit....

unaprijed hvala na svakoj pomoci....

Zare

Reply to
Zare

To æe¹ naæi nigdje, bojim se... Probaj ubosti klasiku, BF245 f

Reply to
Filip Lolic

i ja se isto bojim... nigdje nista....

8GHZ Galij arsenid fet....(((((((((

iako mi nije jasno koji ce "qratz" takav u ukv prijemniku?!!!....

Zare

Reply to
Zare

Vjerojatno je takav prijemnik koristio Clint Eastwood kada je rusima ukrao Vatrenu Lisicu. Navigaciju je primao sa satelita!?...lol

Pitaj kolegu koja je funkcija tog FET-a u tuneru? Ako se koristi kao ulazno pojacalo ili post mixer tu se moze staviti stogod....

Moze se i modernizirati ali da se ne kopa previse, svaki fet bi tu radio zadovoljavajuce.

--
U ovoj e-po¹ti nema virusa i zlonamjernih programa jer je aktivna avas
t! antivirusna za¹tita.