Stabilizator napajanja

Ima li netko nekakvu gotovu shemu stabiliziranja akumulatora u autu na

12V, takav da je promjena najvi¹e pola volta i da se ureðaj ne gasi kod paljenja motora?
Reply to
..::devastator::..

U poruci: d1kc1s$ggr$ snipped-for-privacy@ls219.htnet.hr, ..::devastator::.. je napisao/la:

: Ima li netko nekakvu gotovu shemu stabiliziranja akumulatora u : autu na 12V, takav da je promjena najvi¹e pola volta i da se : ureðaj ne gasi kod paljenja motora?

Postoji par mogucnosti. SMPS sa povratnom vezom. Sredis trafo tako da sa 6V daje 12V, a ostalo ce povratna veza srediti (stabilnost napona je vrlo velika kod konstatnih potrosaca). Ili dici najprije napon iz ACCa sa nekim step up-om na na kojih 17V, pa stabilizirati na 12 natrag.

Mozda ima jos nesto, ali sad mi bas mozak i ne radi najbolje. :)

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

od=20

Zavisi kakav ti je uredjaj, mozda postoji i jednostavnije rjesenje. Meni se jedan prijasnji CD-radio resetirao svaki put za vrijeme paljenja motora, onda sam ga stavio na napajanje s elkom od 33000uF preko jedne schottky diode i to je bilo sasvim dovoljno da se vise ne resetira nikada.

0.25V pada napona na diodi nije tako los trade-off.
Reply to
kiri

mo¾e malo obja¹njenje? Meni se radio u autu isto gasi prilikom paljenja motora pa ponovo uèitava CD

Reply to
Thomas

Konkretno, radi se o 9 inchnom televizoru koji se moðe spajati na 220VAC i 12VDC. Radi super, samo me paljenje kolje.

Reply to
..::devastator::..

ja=20

Pa imas dvije zice za napajanje, jedna je za pojacalo, a druga za ostalu=20 elektroniku. E, tu drugu treba spojiti s kondenzatorom. Da kondenzator ne bi vracao struju u instalaciju kada napon akumulatora pri paljenju padne, sluzi jaka schottky dioda. Koliki kapacitet je dovoljan ovisi o modelu, trebas isprobati.

Reply to
kiri