soft start

Tra?im veæ par dana po netu shemu sklopa za usporeno paljenje i ga?enje

220V ?arulja, neuspje?no, pa ako neko ima pri ruci neka po?alje na binariese. Tnx
Reply to
Briglja

Razradi shemu prilo?enu uz 'problemèiæ' od 2006.11.27

Reply to
Vaso

ima¹ u electoru 1997 klasika sa releom a novije su sa triakom google "usporeno paljenje sa triakom"

Reply to
klik

Koliko sam sku?io. ?ovijek tra?i dimmer opciju. Zna?i ne da svjetlo bljesne nakon par sekundi, nego da se u startu pali polagano i da se gasi polagano. S relejom je to malo te?e izvesti.

Triac ve? mo?e, ali je onda potrebno vremenski mjenjati kut paljenja, zna?i, zapo?eti s nula i postepeno pove?avati taj kut prema 180.

--
Pero(Klicov), makni SPAM za reply
kaciga glavu cuva ,a sta cuva kacigu?.!!?

ima? u starijim brojevima èasopisa Svijet elektronike i jedno i drugo od istoga autora

"Briglja" je napisao u poruci interesnoj grupi:ekqc7t$3ll$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr...

Reply to
Tehnièar

U poruci:eks24n$m8q$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr, Pero je napisao/la:

: Koliko sam sku¾io. Èovijek tra¾i dimmer opciju. Znaæi ne da svjetlo : bljesne nakon par sekundi, nego da se u startu pali polagano i da se : gasi polagano. S relejom je to malo te¾e izvesti. : : Triac veæ mo¾e, ali je onda potrebno vremenski mjenjati kut paljenja, : znaæi, zapoèeti s nula i postepeno poveèavati taj kut prema 180.

Mislim da mu treba ovako nesto:

-- Tihomir Krizan

Reply to