Shema za pracenje sunca

Mo¾da mi naslov zvuèi glupo, ali meni je potrebna shema sklopa koji bi pratio kretanje Sunca po nebu (za solarne ploèe). Dakle ja sam to zamislio ovako, imam 2 fotootpornika i kada na jednom padne osvjetljenje, njemu poraste otpor te on preko nekog tranzistora ukljuèi relej koji onda ukljuèi el.motor, taj el. motor rotita solarnu ploèu. Ako netko ima shemu ovoga ili neèega sliènog neka posalje na mate.IZBRI© snipped-for-privacy@gmail.com. Hvala

Reply to
Mate

Kako zvuci odredi sam kad je 30.08 zapoceo tred pod naslovom: Pracenje Sunca ?

Reply to
Zvrcko

Dobro smiri se nisam bio na grupi dugo vremena. Hvala!

Reply to
Mate