Serviser ma¹ina za brizganje plastike ?

Da li mi mo¾ete pomoæi ? Tra¾im servisera ili firmu za "¹pric ma¹ine" u Hr, okolica ZGa pomoguænosti ...

Radi se o starijim ma¹inama bez PLCa. Netkoga tko se razumije u hidrauliku/elektroniku te je vec popravljao brizgalice....

Bili su mi dva elektornièara koji tvrde da mogu popraviti sve, al se ne ku¾e u brizgalice i nisu ni¹ta napravili ...

moze na mail : ivangodich AT gmail.com

puno hvala !

Reply to
Ivek1
©to te muèi na ma¹ini? Pozdrav, Pikec!
Reply to
ipikec

imam poznanika koji radi lampase za groblje ujedno je strojar i sam si popravlja stroj...

120km od ZG mogu mu napomenuti opisi u cemu je problem... sutra budem s njim pa mu prenesem... ako kaze da moze rijesiti problem dajem ti njegov broj telefona pa se vi dalje cujete i dogovarate...

pozdrav

Reply to
Fastah