Serviser ili majstor ?

POzdrav, imam neki sklop koji ne radi pa bih trebao nekog tko se bavi time da mi to popravi :) Znate nekog povoljnog servisera ?

Radi se o brojaèu okretaja za motor.

Sve skupa stvar ima 10 elemenata pa nebi trebao bit problem.

Dakle borjac se spaja na akumulator 12V, i na platinu.. odnosno signal ¾ica kojom dolaze impulsi...

2 impulsa = 1 okretaj.....

Tu je i digitalni sklop koji ta 2 impulsa pretvara u 1 i prebacuje na kazaljku.

Kazem sve ukupno ima 10-tak elemenata.

Ima li koji majsto da to rije¹i ? :)

Pozdrav i hvala !

Reply to