Servis kamera ?!

Gdje se u Hrvatskoj ili u ZGu mogu servisirati poluprofesionalne kamere i fotoaparati?

Bio sam u nekoliko servisa i to su uglavnom servisi koji ako je problem s elektronickom plocom salju kamere u inozemstvo.

Thanks

Reply to
Balum

Svojedobno je to ispod zita za pausalnu naknadu koja je bila oko 4x veca od place asistenta kamere radio jedan od sadasnjih sefova na HTV-u. Sada se time vise ne bavi toliko jer nekim svojim ljudima prostire tepihe za prijelaz u druge TV kuce ali vjerujem da bi za dobru naknadu opet popravio pokoju kameru.

Reply to
Zdenek Smetana

Opa! imamo insider-a :))

Reply to
briglja

Vec dugi niz godina samo sto to mnogi ne znaju :)) Doslo vrijeme da se neki papiri konacno pojave u javnosti...kaj ne ?

Reply to
Zdenek Smetana

Jessss!!

Reply to
briglja

za video kamere Josip Lisjak, 091 5545989 Avenija Dubrava neznam broj negdje na kri?anju s Culineckom

Reply to
dubi

Kakva iskustva imate s tim gospodinom? Je li rijec o pravom servisu ili o poravku kamera u vecernjim satima?

Reply to
Balum

Ja ga dobro znam, dosta ga hvale (èuo od troje ljudi koje osobno poznam) i ka¾u da im je uvijek sredio kvar. Meðutim ja ba¹ i nemam dobra iskustva jer mi je jednu stariju kameru sony hi8 3ccd popravljao 4 puta i na kraju nije uspio ni¹ta napravit

tom