SCART => Antena - konvertor?

Dakle jel postoji kakav konvertor koji bi SCARTov izlaz pretvorio u antenski izlaz, to mi treba jer na TVu ocito nemam SCART ulaz :) I di bi se to u Splitu dalo naci? Zahvaljujem

--
[ Tom        // I'm happy to be me! // ]
[ e-Mail: TransWarpTom@hotmail.com ]

tribalo je to jednom davno i meni, nazalost ne, morat ces kupit novi TV. :-)

pozdrav

--
Uèeæi djecu o tome kako se koriste pilule ili spirala uèimo ih
neodgovornom pona¹anju.

dr. Josip Grbac, profesor moralne teologije na rijeèkom Katolièko
bogoslovnom fakultetu
Reply to
Mean Machine

antenski

Ako na tv imas cincheve, imas to za uzet...

Reply to
Magnat

Neprihvatljiva solucija :)

-- [ Tom // I'm happy to be me! // ] [ e-Mail: snipped-for-privacy@hotmail.com ]

Reply to
Tom

U poruci: snipped-for-privacy@individual.net, Tom je napisao/la:

: Dakle jel postoji kakav konvertor koji bi SCARTov izlaz : pretvorio u antenski izlaz, : to mi treba jer na TVu ocito nemam SCART ulaz :) : I di bi se to u Splitu dalo naci? : Zahvaljujem

Bilo je vec par puta govora o tome na ovoj grupi - trebas RF modulator. Znaci, mozes preko nekog video ili nekad su se ti RF modulatori koristili za igrice (Amiga, Komodore64, ...), pa sto uspijes nabaviti....

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Ima, ali je malo komplikovano, a taj uredjaj se zove UHF modulator (imas ga u starim video igrama ili u C64, Sinclair...). To je mala metalna kutija sa

5 pinova uglavnom i antenskim izlazom (na pinove dovodis +5V, video signal, audio signal, GND).
Reply to
BessSoftware

Neznam za¹to ostali ovoliko kompliciraju. Uzme¹ stari videorekorder koji ima SCART ili cinch audio/video ulaz i RF antenski izlaz (veæina ih ima). Spoji¹ na taj ulaz i odabere¹ AV ulaz na videu. I tvoj signal æe se pojaviti na RF izlazu na jednom od UHF kanalu, obièno od 32 do 40 (ovisno o videu, mo¾e se i pode¹avati).

Reply to
Dolby

postoji i koristi se za spajanje konzola na tv bez scarta. pokusaj u chipoteci ili mercatone(mislim da mi je prijatelj tamo to kupia za spojit ps na tv bez scarta i cinca)

antenski

Reply to
Ludakris

E pa mozda zato kaj neki neznam jel to pravilo, ali posto dvdovi imaju zastitu od kopiranja onda ti dok prodje signal kroz video stalno mjenja svjetlinu

--
Zivot nije FER!
Reply to

Ima¹ u ROBOTA cca 190 kuna, a i nebi bilo lo¹e da ka¾e¹ za ¹to ti slu¾i, radi vanjskog napajana, inace ima¹ i u ITALVIDEA i CHIPOTEKE al opet ponavljam za ¹to?

--
Zdravi i veseli bili !!! Bebi
BEBI

To je Macrovision za¹tita. Na videokazetama je to snimljeno na traci i ometa AGC sklop u videorekorderu koji pode¹ava svjetlinu. A neki DVD playeri imaju ugraðen sklop koji generira Macrovision za¹titu po¹to ona nemo¾e biti snimljena na DVD. Od tuda nemoguænost snimanja na sa DVDa na video. Nema veze sa audio/video modulatorom.

Reply to
Dolby

Triba mi da sa TVouta dovedem sliku i zvuk naravno na televiziju preko jedno

20-30 metara antenskog kabela :)

-- [ Tom // I'm happy to be me! // ] [ e-Mail: snipped-for-privacy@hotmail.com ]

Reply to
Tom

9000500212 RF MODULATOR ZA PLAY STATION 61.00 Kn
--
________
Pozdrav,

Lipo receno:( sa kojeg TV outa, ako je sa PC onda ima¹ za kupit RF modulator za ugradnju u videorecorder ili u kojeg servisera da ti proda rashodovani, za njega ti treba dovest 12V kojeg ima¹ u PC +audio i video signal

--
Zdravi i veseli bili !!! Bebi
BEBI

Je BEBI sa PCa :) jos da mi reces di to ima za kupit i da je jeftinije od novog TVa :) castin te cevapima :)

-- [ Tom // I'm happy to be me! // ] [ e-Mail: snipped-for-privacy@hotmail.com ]

Reply to
Tom

"Vedran Grubac" je izjavio/la:

A sta ti nesrico radis ovde... :P

-- ~~~~~~~~~~~~~~~§~~~~~~~~~~~~~~~ Samo se u ratu isplati biti promasen slucaj. ~~~~~~~~~~~~~~~§~~~~~~~~~~~~~~~

Wega

Najlipsa hvala!