sajam elektronike ljubljana

namjeravao sam ici,znam da je uvjek pocetkom 10tog mjeseca... gledao sam na njihovoj stranici i nevidim ga ,dali je prosao ili su ga ugasili?

Reply to
zic

Komsic

Ja sam isto malo trazio i nasao da je preseljen u 4mj. i spojen sa jos 2 sajma i sad se zove HEVREKA

Pozdrav, Mladen

Reply to
Mladen

Sajam elektronike u LJ je crkao. Ove godine "bio" je u proljeæe. "Bio"- u smislu najavljen. U praksi je bilo par ¹tandova i jo¹ manje posjetitelja.

Totalan proma¹aj.

Zaboravi taj i bilo koji buduæi sajam u LJ.

Ako si u Zagrebu ili okolini, bolje skoèi u Terme 3000 na seminar "Dani Elektronike" i "Dani Automatike". Ulaznice nema, stvar je u hotelu, dokumentacija je besplatna.

Stvar je od 12-14. oktobra.

Vi¹e o tome i lista predavanja ti je na:

Disclaimer: To je na¹ event/ mi smo organizatori- jest da se reklamiram ali kad veæ pita¹, rekoh da ti bar dam odgovor ;o)

Pozdrav,

Branko

Reply to
Brane2