REQ: Light Show Upravljan PCom?

Ako tko ime shemu ili pak zna u kojem casopisu se moze naci doticna (BUG, elektronika i sl.) i popis svih potrebnih materijala, stvari za uspjesnu realizaciju doticnog uredjaja. Zahvaljujem

--
[ Tom    // I'm happy to be me! // ]
[ e-Mail: TransWarpTom@hotmail.com ]

Bilo ti je u jednom BUG-u sve, ali sam zaboravio u kojem. Probaj na njihovoj stranici potra¾it, ali bilo je 100%. Sretno.

®ivio 100 godina

P.S.: Ili daj Tihom da ti napravi - vjerujem da on ima shemu u glavi gotovu :)!

Reply to
Ivan Pi¹koviæ

discolitez.com

--
Pozdrav!
http://www.elektronka.com/

U poruci: d1fn45$9ul$ snipped-for-privacy@ls219.htnet.hr, Ivan Pi¹koviæ je napisao/la:

: P.S.: Ili daj Tihom da ti napravi - vjerujem da on ima shemu u : glavi gotovu :)!

:) Evo, podjelit cu shemu i s vama. :)

-- Tihomir Krizan

Reply to

U poruci: snipped-for-privacy@individual.net, Tom je napisao/la:

: Ako tko ime shemu ili pak zna u kojem casopisu se moze naci : doticna (BUG, elektronika i sl.) : i popis svih potrebnih materijala, stvari za uspjesnu : realizaciju doticnog uredjaja. : Zahvaljujem

Evo, shema je na binsima. Naravno, to je samo za jedan kanal, a na LPTu ih imas 8. Pogram koji je super za Winamp je DiscoLitez. Potrazi ga preko googla ili mi se javi na mail. Radio sam to vec dosta puta, pa se javi sa kojim pitanjem.

-- Tihomir Krizan

Reply to