Re: trafo za synth.

Eh, da.. Zaboravbio sam napomenuti da sam iz zg-a. Na=B9ao sam par firmi koje bi mogle to radit pa =E6u se sutra zaletit kod njih uzet ovaj skureni i nadat se najbolje,

Reply to
hazeldine

Takodje trebas znati, da trafo predvidjen za 110V a prikljucen na 220V na svom izlazu daje znatno veci napon od nominalnog, bar za jedno kratko vrijeme dok namotaj ne izgori... Nebi bilo dobro da kad treci dan montiras premotani trafo, shvatis da osim toga imas jos neki problem sa elektronikom....

Reply to
Sinisa Platz

da i to vrlo vjerovatno...jedan pomorac donio kuæno kino i izgorio trafo u pojaèalu jer ga prikljuèio na 220v umjesto 115 koliko mu je pisalo..èak utikaè promjenio :D

Izgorile dvi diode ispravljaèke od gretza , 2 elektrolita glavna i 3 manja...i integrirci izlazni TDA 2030 3 kom od 5 ..... :(

Reply to
Du¹ko

di taj plovi kad je uspio kupiti kucno kino sa tda2030? split-supetar ili zadar-preko? :-)

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

:D ...prije 15 godina u Americi

Reply to
Duško

Huh, nemojte me pla?it. Rekao mi serviser kako je ispitao komponente koje idu dalje od trafa i ka?e da su okej no ne mo?e bit siguran 100% Nadam se da je u pravu. A bilo je sranje u jednom zg klubu kad je tonac napravio ?to je napravio i bend, koji je do?ao iz Bugarske, je odmah na prvoj svirci na turneji ostao bez synta. To je bilo prije 2 tjedna i bio je dogovor da ga oni srede no nakon vi?e od tjedan dana ocito ni?ta od toga tako da je sve ostalo na meni. Bend je oti?ao na ostatak europske turneje i po povratku bi ga trebali pokupit tu u zg ali popravljenog pa mi je zato panika jer sevracaju za 3-4 dana.

Reply to
fx

©ala mala: Isto to je utvrdio i Sinisa Platz bez ispitivanja komponenti!...LOL

ali nemoj zaboraviti da Sinisa ima kuglu...nije ba¹ kristalna, ali dobro pogaða :))))))))

Reply to
Gagi-9a6aag

Mene najvise zanima o kojem se synthu radi? Nadam se da nije neki tipa JD800 il Juno 106 :))

Reply to
BladeRunner

Pomorci su posebna sorta. Po njima je drugdje sve bolje i barem upola jeftinije nego u domacim trgovinama. Pa tako kupe recimo SECAM televizor :)

Reply to
Ivan Matacic

I onda ga preurede u akvarij za ribice....