Re: TDA1562Q

U poruci: dlg856$gtr$ snipped-for-privacy@bagan.srce.hr, Tomislav je napisao/la:

: Evo ljudi,pogledajte malo ovaj chip... : Chip daje 70W snage,i koliko mi se èini,veoma je koristan za neko : dobro pojaèalo...Samo ¹to nisam skuzi cijenu,a mislim da je velika.

Koristio sam ga jednom i nisam bas nesto bio zadovoljan njime. Nikako mi nije proradio kako treba. Ali, mozda sam u to svoje pocetnicko vrijeme cak i ja bio kriv. Nekako mi je u sijecanju cijena od cca 70-etak kn u Elmatisu.

-- Tihomir Krizan

Reply to