Samsung ck-20p30bt

imam samsung tv kojeg je lagano skurio grom.vrisnuo je hibrid - 3s0680 rf-u mre¾i.èak ni osiguraè nije izgorio.zamjenio sam hibrid ali tv i dalje ne radi.Jedna od no¾ica koja je probila na kolektor na hibridu ide na optokopler koji mi je jo¹ jedini ostao sumnjiv. Na dvije no¾ice optokoplera koje se nalaze u samoj mre¾i mjerim 100 ohm a to mi izgleda malo sumnjivo-ne znam.izvadio sam neki drugi optokopler (iz play stationa-jer nemam drugi)mjerim ga i ne izmjerim nikakve provodnosti.da li, ako ga izvadim van i probam tv na ¾arulju (colektor HOT-a je u zraku) dal bi ¾arulja trebala svjetliti ili mre¾a ni inaèe bez optok. ne funkcionira?

Reply to
kristian

informaciju

diode,

Ako

nesto

tisuæe pitanja. ne ¾elim nikog optereèivati i nemam koga daviti osim grupe....i zahvalan sam na svakoj pomoæi.

grom je lupio u stup od struje ne u antenu. Izvadio sam opto kopler van spojio sam ¾arulju na masu i na + 125 v i ¾arulja je blicala-znaæi dobio sam na sekundaru napon.opto kopler mi je sumnjiv jer sam na dvije no¾ice koje su u primarnom dijelu izmjerio 90 ohm otpor i zbog toga jer je mre¾a proradila blicajuæi kad ga nije bilo, a kad sam ga vratio ne radi.provjerio sam sve diode.

Reply to
kristian

rf-u

optokoplera

sumnjivo-ne

van

Ti si slucaj za promatranje. Prvo video a sada i TV. Ocito da tehnika nije za tebe.Od groma najcesce strada birac kanala i horizontalni oscilator a ponekad i crominantni stupanj. opto kopler ti daje tome hibridu informaciju da je na sekundaru swicera napon.Ako nema napona onda ni opto kopler ne signalizira rad.Ako imas instrumentmjei omski na podrucju ako imas za diode, poslije dioda na sviceru prema masi. Ne bi smjelo biti manje od 300 mV. Ako je manji onda tu diodu izvadi ili otpoji i ako ti svicer proradi, onda nesto ne valja od nje pa dalje.A mozda i ona sama nije dobra.

Reply to
Drago

Promijeni opto i trebao bi dobiti napajanje. Spoji sijalicu ili ¾arulju na B+ napon pa ga izmjeri. Mora¹ dobiti stabilnih 125v , pa tek onda iæi dalje.

Reply to
Dilan Dog

ohm

kad

dalje.

hvala na odgovoru,moram samo pronaæi opto kopler....koliko znam to ba¹ ne odlazi.Zanima me samo jo¹ ne¹to pa ak mo¾e odgovor:jel ok da kad izvadim opto van i spojim ¾arulju ¾arulja blica(dal je zbog toga ¹to nema regulacije il sl.?)

Reply to
balki

I nije da ne odlazi. U mom kraju to je dosta èest sluèaj nakon nevremena sa grmljavinom. Kao ¹to sam napisao , promijeni opto. On nije tako skup da æe¹ morati prodati po imanja. Naravno tek kad ga promijeni¹, odvoji driver tranzistor i dodaj ¾arulju pa mjeri napon B+. ®arulja mora svijetliti jednolièno bez titranja. Da ti nisi otvorio kakav servis u podrumu?

Pozdrav.

Reply to
Dilan Dog

sa

æe¹

dovoljno znanja, moguènosti za servis,a pitanje je dal se to isplati.Nemam ni svu opremu.te¹ko mi je i s tim djelovima jer trebam iæ po njih u zg (iz Vrbovca).grupa mi je jedino mjesto di mogu tra¾iti savjete i pomoæ. hvala ti javim se kad stavim opto. pozdrav kristian.

Reply to
kristian

Ma èuj pa i ja sam poèeo u gara¾i. ©alim se. Pogledaj ako ima¹ kakvo neispravno napajanje od kompa pa mo¾da naleti¹ na opto. Eto jo¹ jedan savjet. ©to se tièe isplativosti, mislim da æe¹ malo vi¹e znati tek kad sredi¹ napajanje. Ako dobije¹ stabilan napon , vrati driver tranzistor pa probaj upaliti tv. Pazi sa strujom i imaj na umu da se napon zadr¾ava u elektrolitima i kad iskljuèi¹ tv tako da prije nego poène¹ èaèkati sa elementima uvijek isprazni¹ mre¾ni elko. Prespoji ga ¾aruljom to je najsigurnije. Aj pa javi.

Pozdrav.

Reply to
Dilan Dog

isplati.Nemam

st.by-a.kad vratim stari opto ne dogaða se ni¹ta.gledo sam VN trafo,sve diode, otpore,otpojio sam 125 v da neide dalje od svog elektrolita ali ni¹ta-i dalje pumpa.nekaj mi je u ¹lusu...i neznam kaj.budem se jo¹ zabavljao....

Reply to
kristian

poku¹ao sam sve pospajat hor.tranzistor,maknuo sam ¾arulju i ukljuèio tv.Led je zasvjetlila na 3-4 sekunde i ugasila se....¹to bi jo¹ moglo vuæ struju....ima nakon opto koplera neki zenner stabilizator ali on se èini ok oznaka mu je ka 431 izgleda ko tranzistor neki bc. imao sam jednom sluèaj na nekom starom tv-u da mi je mre¾a cvræala zbog tona-pojaèalo je bilo u ¹lusu -b+ je bio smanjen za nekih 50 v.

Reply to
kristian

evo da se jos¹ zahvalim na pomoæi i savjetima.juèer mi je proradio tv.zamjenio sam mre¾ni elektrolit(bez obzira ¹to nije izgubio kapacitet)sve se vrtilo oko mre¾e a jedino nisam gledao gretz i elko.radi dansa cijeli dan.Naravno i novi opto jer sa starim ne radi(poku¹o sam staviti maloprije da vidim. danas mi je kolega donio nekog schneidera koji ne radi pa nek se niko ne naljuti ako naveèer vidi poruku Schneider tv problem...:) e da slika mi je malo zelenkasta pa bi trebao uæi u serv.meni a nemam kod imam samo :st.by --> p.std -->help --> sleep-->power on. to je za jedan drugi tip(CB...)

Reply to
kristian

Drago mi je da si uspio to rije¹iti. Mislim da æe¹ isto ti otvoriti servis u gara¾i. Nema veze samo ti u¾ivaj.

Reply to
Dilan Dog