Re: struænjaci pomoè tra¾im

radinreproiroto je napisao/la:

: Imam ups koji ima dc bus 24V,Kako da ga spojim na 12 V? Nije mi bitno : ¹to èu izgubiti na snazi.Ups je ewer power 1000VA/600w. : hvala

Ne ces samo na snazi izgubiti - izgubit ces i napona.

Moj UPS je imao motan trafo tako da je sa 7.2V mogao dati 230V. Treba vidjeti prijenosni omjer trafoja, pa vidjeti dal bi to uopce radilo ili bi ga trebalo premotati. Zatim, treba vjerojatno elektroniku "zavarati", tj. ako ima zastitu od premalog napona da ju ne pali.

-- Tihomir Krizan

Reply to

u principu trebs odmotati sav namot i namotati 50% namota ali moras motati debljom zicom

ili jednostavno odmotas svu zicu poduplas ju i motas bifilarno.

izgubio si 50% napona zadrzao 100% struje iskoristio si 100 % i trafo se nece grijati radi loseg popunjenog prostora

burke

Reply to
burke

Si siguran za bifilarno namatanje...tako se motaju otpornici da se smanji induktivitet...kod trafa ti bas treba induktivitet.

Reply to
Kresimir Pecnik