Re: ''STANDARD'' predpojaèalo pitanje

Pozdrav!

> Kod navedenog pojaèala na rasporedu elemenata ne vidim nigdje output! Dok > na shemi je prikazan output to jest izlaz. Molio bi nekog upuèenijeg ili > nekoh tko je radio predpojaèalo da mi objsni gdje je taj output (izlaz)? > > Raspored elemenata:
> Shema:

Na ploèici ti fali cijeli onaj dio poslije prekidaèa za MODE ili ti sa equilizerom odnosno bez njega prekidaèem.

Izlaz ti je na MODE MS. Mjesto ispod rijeèi MS ti je bez equilizera (Bypass na shemi), a mjestio ispod rijeèi MODE ti je sa equilizerom (tone na shemi)

Zadnji dio sheme sa balance i volume potovima je autor valjda napravio odvojeno ili u zraku kao ikebana sistem. Malo blesavo ako mene pita¹,no to ti jo¹ fali i toga na ploèici nema Osim toga na ploèici nema niti ulaznog konda od 2,2uF za odvajanje moguæih DC komponenti, a nema niti preklopke za ulazne signale, nema niti RIAA pojaèala. Malo blesava ploèica, no mo¾da ima smisla u nekakvom veæem projektu. Ja bi si napravo posve drugaèije obzirom na shemu. A i shemu bih sebi napravio posve drugèije.

Reply to
miha

"EnigmA"

Evo ti na binsima malo sam na¹krabo ne¹to. ti si dodaj ¹to ti treba od elementata, prave vrijednosti, kondenzatori sve ¹to sam mo¾da izostavio toliko ti valjda nije problem. klizaè za kanale mora biti stereo i njime bira¹ equilizer on ili off

Reply to
miha

Izlaz je sa klizaèa potenciometra. Pot ima tri konektora, jedan ide na masu, srednji na pojaèalo, a preostali na ploèicu. ako p spoji¹ naopako prvi i zadnji volume ti neæe raditi normalni, pa æe¹ morati preokrenuti.

Reply to
miha

Ne znam za ulaze ali sklopka ti mora imati bar 6 pinova za stereo signal i da odgovara onome ¹to sam nacrtao ili mora biti onaj rotirajuæi koji bi onda odgovarao onome ¹to je nacrtano na originalnoj shemi.

Reply to
miha