Ispravljac?

Pozdrav, ima li netko provjereni (da ga je napravio i da je ok) projekt za lab. ispravljac...neda mi se proucavati brdo shema po netu i sl zahtjevi su da ima razne zastite tipa kratkog spoja...i recimo 0-50 V

0-5 A....ali nije kriticno ... napravio bi nesto dobro,pouzdano i kvalitetno da mi sluzi duze vrijeme... prerade atx napajanja i sl mogu sluziti za rezervu ... tnx
Reply to
bodul69

Zdravo.

Stavio sam na binaries jedno napajanje (iz Elektora) i mene vjerno slu¾i veæ 5. godinu. Ima regulaciju napona i struje. Max. izlazni napon je 40V, a max. izlazna struja 2,5A, ali se dodavanjem jo¹ jednog ili dva izlazna tranzistora (kako sam i ja napravio) mo¾e dobiti i veæa struja.

Imam jo¹ shema napajanja pa ako ¾eli¹ stavit æu na binse.

Reply to
Slaven

Znaci,taj ispravljac ,ako sam dobro razumio bi se mogao koristiti i kao univerzalni punjac NI-CD baterija posto se moze podesavati struja i napon ili ne?

Reply to
Nada Z

Preskupa izvedba za to!

Mogao bi ih puniti, ali riskiras spaljene baterije ili ce punjenje trajati dugo. NiCd i NiMH baterije treba puniti punjacem koji registrira pad napona celije (delta V punjac). f

Reply to
filiplolicREMOVE

Veæ si dobio odgovor, ali ako ¾eli¹ mogu na binse staviti projekt jednog punjaèa NiCd baterija kojeg sam isto uradio i radi dobro. Shema je iz Elektora. Puni 14 sati konstantnom strujom, a nakon toga prelazi u nadopunjavanje, tzv. trickle charging mod. Ima i regulaciju struje.

Reply to
Slaven

Valjalo bi da stavis na binse tu shemu.

Reply to
Nada Z

Stavio sam na binse. Poslao sam u zip datoteci koja je podijelita na dva dijela. Nisam mogao drugaèije poslati veliku datoteku.

Reply to
Slaven

Ne¹to nije uredu sa zip datotekama pa sam skinuo neki program s kojim sam ponovo poslao datoteku.

Reply to
Slaven

tnx na shemi... napravio si taj? kako stojis sa plocicom? imas iz casopisa ili si sam je radio? brzinski sam prosao text...malo me buni trafo..na shemi pise 2x9 V?

ako ti nije problem pukni jos shema...

Reply to
bodul69

Napravio sam taj ispravljaè. Na binsima je PCB, montazna shema i moja prepravljena shema. Nalaze se u datoteci napajanje_0-40V_0-2,5A.zip Tiskana ploèica je traljavo napravljena. PDF datoteke je potrebno isprintati u mjerilu 1:1.

U datoteci ostala napajanja.zip se nalazi jo¹ nekoliko napajanja. Ono napajanje u direktoriju "napajanje sa kompenzacijom pada napona" je pravio moj prijatelj. Ka¾e da radi dobro.

Ono moje sigurno radi ispravno. Ja sam koristio transformator

220V/24V 100VA. Na tiskanoj ploèici su dva kratkospojnika. Jedan od njih je ispod D1 i R3. Kao ¹to rekoh, vrlo lo¹e sam projektirao tiskanu ploèicu. U èasopisu nije postojala razraðena tiskana ploèica.
Reply to
Slaven

na poslu imam stari Iskrin ispravljac do 50 V a mjenja se napon okretnim prekidacima za svaku znamenku...e da je naci nekog takvog polovnog... a ovog lako moguce da ga slozim,jednostavan je i mislim da bi sve dijelove i imao doma...golica me ono sa mikrokontrolerom-samo zato sta vec godinama planiram malo uci u tu temu ali...vremena ,vremena.... kao i CNC..skuplajm materijal ali nikako se pokrenuti... jos malo da bebac naraste pa ide doma nova radna soba,onda ce valjda biti mira :)....

Reply to
bodul69

Kako se skida taj sadrzaj na binsima ? Mislim na tih 31 dijelova. Dobijem samo nekakva slova , brojke i razne oznake.........

Reply to
Nada Z

Ma Slaven je ne¹to zabrljao!?..LOL

Nisam ja ni¹ta zbrljao. Neznam drugi naèin kako poslati datoteku veæu od 700kB. Takve datoteke se moraju poslati u vi¹e dijelova. Za to slu¾i yEnc.

Pretpostavljam da svi koriste Outlook Express. OE nije u stanju dekodirati ove datoteke pa zato je potrebno skinuti ovaj program

. Instalirajte ga i pratite ove upute
kako skinuti i dekodirati ovakve datoteke. Program je BESPLATAN i open-source. Na istoj stranici postoje vodièi za jo¹ neke èitaèe newsa.

Ja radim na Linux operacijskom sustavu i koristim Pan Newsreader. Pan ima veæ ugraðeno dekodiranje yencanih datoteka. Ako netko koristi Mozillu Thunderbird on isto ne mo¾e dekodirati ovakve datoteke.

Reply to
Slaven

Za OE: Tools / Accounts / News / Properties / Advanced: Kvaèica na Break apart......i postavi 700, mo¾da ide i 800 kB

Svi normalni njuz rideri (a tu Outlook Express ne spada) to odrade automatski.

http://dimkoelectronics.wordpress.com
Reply to
Mario Malenica

Uh, dosta komplicirana procedura. Godinama pratim newse i nisam znao kako skinuti nesta vece sto je bilo na binsima. Inace outlook express koristim oduvjek. Razmislit æu za dalje. Hvala na savjetima i shemama.

Reply to
Nada Z

kao npr 40 tude dialog

Reply to