Re: jel ima tko viska ovoga:

sto ¹iri i veceg presjeka mi treba

Kolki je uopce u crt monitoru ?

Pretpostavljam da je iz CRT TV 72 cm u boji mnogo veci ?

ali naravno uzimam i ovaj , iz zgb sam

Da, trebao bi na hrelic otic pogledat, problem je sto cigani ne rastavljau stari TV na dijelove ... :D

ja sam se takvih porazbijao kad sam skidao bakar s njih :-) > ako ti nije hitno kad budem rashodovao slijedeci monitor mogu ti ostaviti > ferite... odakle si? > a opet jeftinije ti je da na hrelicu kupis monitor za 10kn nego da placas > postarinu za ferite :-) > > pozdrav > >
Reply to
grizli

na tv-ima su veci od monitora zato jer je veci ekran... rasturao sam i nesto starih tv-a... kolko se sjecam najvece zavojnice je imao jedan Philips 72cm 100Hz... naravno krepao mu ekran pa je morao u dijelove... na nekim otklonskima sam znao skinuti i pola kile bakra...

ja sam iz Podravine :-)

za sto ti to uopce treba ak se sme znati? na hrelicu ces sigurno naci nesto takvo... samo pitanje hoces li dobiti tv

72cm za 10kn :-) nekad stvarno pretjeraju ti crni ljudi...

pozdrav

Reply to
Fastah

Mislim da je izraz "obojeni" politi?ki korektniji. :)

Reply to
Briglja

hehehe :D

Najbolje kad prodaju ispravvnu mirkovanu (naravno nije ispravna ) a nutra sva zasrana od hrane... lol za 150 kn

nego, ako si iz podravine, spremi koji, sigurno ides kakdad u zgb pa pokupim

Reply to
grizli

ja sam zadnji put kupio "ispravnu" mikrovalnu radi trafa kojeg trebam za

30kn... bila je u jako dobrom vidnom stanju, nije bila jako zmazana ali je krepao vn osigurac i nema tanjur... osigurace sam nabavio preko ebaya i zamjenio ga... mikrovalka je proradila i sad mi ju je steta rashodovati... slijedeci put cu okusati srecu da kupim neku koja se ne moze popraviti :-)

nema problema... jos mi je jedan stari kolor tv u redu za rashod samo ne znam kad ce to biti... ako imas koji trafo od mikrovalke moze zamjena za otklonski kad slijedeci put idem i zg ;-)

pozdrav

Reply to
Fastah

nazalost nemam viska trafoa iz mikrovalke :(

Reply to
grizli

ili monotor!

Da si u Kini nebi vidio ni TV. Oni recikliraju sve, a kod nas kupe samo lako dostupni bakar. Ja se isto volim zaletiti na komade crvenog metala ali su te zavojnice za sad jo¹ premalen zalogaj za mene tako da ih ne skidam ali ako tuda naiðem za sat vremena obièno ih nema.

Reply to
Hombre

nego jel ima itko i¹ta osim Fastaha ?

Pa 99,99% ljudi je imalo CRT tv doma :D

Reply to
grizli

:-)... ako budem imao vremena ovaj vikend cu potraziti gdje bih mogao izvaditi pa ti donesem u srijedu na Retro Info... dodjes na ZV pa me potrazis tamo budem dezuran... javim ti se ako ti sta pronadjem i uzmem sa sobom

pozdrav

Reply to
Fastah

zvao sam recikla¾na dvori¹ta cistoce u z agrebu i njihova politika je "ni¹ta nesmijemo davati van"

Tak da :(

Reply to
grizli

Agrrrr! Juèer pro¹ao pored jednog izvaðenog iz kontenjera, èak i poklopac skinut, znam da mi za ne¹to trebao ali se nisam mogao sjetiti i produ¾io...

Ovih dana æu svaki put pogledati pa ako ne¹to iskrsne...

©to se tièe recikla¾nih dvori¹ta ode¹ do tamo i poku¹a¹ se lijepo dogovoriti. Ka¾e¹ ljudima da ti treba to i to, da æe¹ skinuti pred njihovim oèima, da nije opasno, da ti treba jer ne¹to pravi¹, ako treba pifa...
Reply to
Hombre

A da probas opet otic na isto mjesto, mozda je jos tamo :D

Reply to
grizli

Na¾alost nije. Provjerio sam jutros ali sam sada zapamtio ¹to trebam napraviti. Slijedeæi tjedan vjerovatno bude ne¹to za tebe.

Reply to
Hombre

Poku¹ano, NULA bodova!..... Ipak je to velik biznis za 'kralja otpada'...LOL