Ima li tko da je slozio CNC?

Imam namjeru sloziti cnc sa vijcanim prijenosom.

Koji vijci su najbolji za cnc?

Ostale dijelove imam (elektroniku, steppere, klizne osovine, itd.)

Reply to
covik

Dana 26.09.2007. 12:39, covik upi chelom po tipkovnici i nastade slijedeci tekst:

ja slazem, tj slozio sam okvir i neke dijelove i trazim vijke... dakle, pridruzujem se pitanju...

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,

> kod odgovora na mail, umjesto onih gluposti iza @ treba upisat gmail.com
Reply to
Locutus of Borg

E racunao sam na one iz bauhausa ili gramata, sta se kupuju na metar e sad koji fi i koja duzina da nema pomaka izmedu matice i samog vijka, znaci medu navojima ono odoka +-0,01mm.

"Locutus of Borg" wrote in message news:1mmhhbul7o3jo.5lnk0alejxzr$. snipped-for-privacy@40tude.net...

Reply to
covik

Ja se pripremam naruèiti od ISEL-a. Stroj bi bio 3000 x 2000 mm. Cijena za vodilice, kolica, vretena i matice cca 2.000 EUR

Reply to
Kuki

Mikrometarski vijak se ne mo¾e kupiti u bauhausu ili gramatu, a pogotovo ne na metre, u to sam duboko uvjeren!

Reply to
pip

Pozdrav, ajde javi kada dobijes i¹ta od isela ?

Reply to
vlado klubieko

Navojna sipka koju mozes kupiti po ducanima nema ni priblizne tolerancije koje tebi trebaju za nekakav precizni CNC stroj. Sto ne znaci da se ne moze napraviti sa njom. Pogledaj u vise trgovina jer kvaliteta strasno varira, od zadnjeg srota pa do skroz finih primjeraka. Inox sipke su u pravilu dosta kvalitetnije obradjene. Aksijalni zazor se rjesava sa dvije matice i jakom oprugom izmedju njih. f

--
###  http://disi.pondi.hr/  ###
@ N43.52145, E16.54027

"vlado klubieko" je napisao u poruci interesnoj grupi:fde0bc$cn7$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

ja sam radio... sa metarskom navojnom ¹ipkom nema ¹anse, jer je presporo (provjereno u praksi)- koraèni je prespor ako se zamijeni koraèni servo motorom, onda ima prevelke vibracije...

rije¹enje je remenica...povoljnije i manje zajebancije... probali smo i sa lancom od bicikla, ali zazor je prevelik, a ako se napne onda koæi motor...

Reply to
zli_vuk

"Locutus of Borg" wrote in message

Moj projekt je na visegodisnjem holdu. :) Mehanika je rijesena

,950x1150mm), ceka se vrijeme za realizaciju elektronike.

//Marin

Reply to
Marin

Mislim da sa remenicom ne moze biti precizno kao sa navojnom sipkom!

Kako to mislis stepper je pre spor? (brzina je proporcionalna frekvenciji ulaznih impulsa) Kakvu elektroniku imas koji program za kontrolu si koristio?

Reply to
covik

Nisam bas slagao ali sam malo proucavao, gledao neke uzivo kako rade...

Dosta ovisi sta s njim zelis raditi. Velika je razlika da li ces na njemu gravirati plastiku,drvo, busiti tiskane plocice ili neke masivnije i tvrde materijale npr. kamen. Vazne su ti i dimenzije koje zelis postici tj radna povrsina. Gledao sam jedan CNC radne povrsine nekih 1600 x 2500 mm i taj je bio tezak dvije tone. Kad vreteno zadere u recimo kamenu plocu da vidis koje se vibracije pojave. Ako trebas mali CNC, sa manje snage probaj pogledat mehanike sa starih matricnih printera. Npr. EPSON FX-1050 to ti je A3 printer sa vrlo robusnom mehanikom. Pomak glave rijesen je zupcastim remenom. Tih printera je prodano u Hr na tisuce pocetkom 90-tih. Sigurno se da dobiti neki rashodovani kojemu je mehanika dobra. Jos robusniji su bili Fujitsu DL-3600, DL-5600 Oni su bili manje zastupljeni pa ih je teze naci.

--
Pozdrav
Electron

electron_MAKNISPAM@email.t-com.hr
Reply to
Electron

... sve do granicne frekvencije...

Reply to
Marko Draca

"covik" je napisao u poruci interesnoj grupi:fdfg5c$fug$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

program kcam elektroniku neku shemu sa interneta, sa dva chipa 4027 i 4070 mislim(najjednostavnije i najjeftinije)... tranzistore stavi¹ kolko ti struje treba... ima step i direction... dimenzije radne ploèe su oko a3

Reply to
zli_vuk

"zli_vuk" je napisao u poruci interesnoj grupi:fdg70i$kfl$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

evo ovo ti je shema:

zli_vuk

Imam ja jednog LQ1050+ viska. Ispravan.

Reply to
Branimir H.

kn?

Reply to
covik

Ne znam.

Reply to
Branimir H.

koje vodilice bi koristio od ISEL-a na tim duljinama?

Reply to
ih