jel zna tko

di mogu nabaviti 433MHz radio transmitters i receiver, radio bi daljinsko zakljucavanje u autu.Dali je itko to radio i kakva su iskustva. hvala

Reply to
zmaj

Ima¹ recimo TWS434 i RWS434, gotovi moduli TX i RX, rade na 433,920 MHz Neznam za druge, no ima ih A/D Elektronika (Èakovec) po 70kn...

-- Pozdrav! Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy

i mene su zanimali ti moduli, da li zna¹ ¹to mogu da prenose i izlazna snaga???

Reply to
mtech

Meni ovo izgleda jako primamljivo

ih ima)

Fire

Nemaju trenutno .... vec jedno 4 mjeseca strpljivo cekam da prodje to "trenutno" :))

Reply to
HK (Hrvoje)

Prenose iskluèivo data stream, do par desetaka kb/s Snaga je (ako se dobro sjeæam, da ne gledam sad datasheet) i mene su zanimali ti moduli, da li zna¹ ¹to mogu da prenose i izlazna

daljinsko

Reply to
Tomy

:( Znam kak je to ..... :-)

-- Pozdrav! Tomy, 9A5ALL

daljinsko

Reply to
Tomy

Nedavno sam vidio u Spartaku set 1 predajnik -> 3 prijamnika. 220V uticnice na daljinsko upravljanje, rade na 433 MHz, u zatvorenom kazu do

10m udaljenosti. Cijena 120kn set. Mozda se da nesto iz toga izvuci.
Reply to
Bojan