HITNO: Jel' ima tko Teslin trafo a da je u Zg ili blizoj okolici?

Radi se o emisiji na HTV-u koja ce biti snimljena (nece valjda ici prijenos uzivo, nemam pojima) na FER-u u ovaj Cetvrtak oko 11 sati a tema je Tesla. Maloprije su me zvali s FER-a i pitaju jel' imam sto na lageru. Sva sreca da su se dosta ranije sjetili :-)

Trebali bi teslin trafo da pokazemo malo kak radi i pali florescentku i to je to. Ovi sto su u Tehnickom muzeju su preveliki i preteski. Jel' ima tko za posuditi na dva dana? Nek me nazove na mob, jer je stvar relativno hitna:

+385917888658
Reply to
Svemirko

Ja nemam ni¹ta :(.

Da si znao bar znao kakvih 7 dana prije napravio bi Vam jedan manji.

Ako ima¹ UCC drivere mo¾emo ti napraviti jedan kroz sat vremena :))))

Kre¹o

Reply to
TechnologyFreak

Daj nazovi Sasa Margetic (moj frend...rizovac) na 098/1935-417 i pozovi se na mene.

prijenos

da

hitna:

Reply to
Kresimir Pecnik

a tko ce nego kreso..

nego.. gdje je to predavanje o tesli, u kojoj ucionici i da li svi mogu slobodno doci?

Reply to
Dre

Ja imao jedan omanji al ga josh trazim po podrumu i tavanu...

Reply to
Mystique

Dobar ti je taj frend, rekao je da ce pitati zenu, jer je on to poklonio njoj. :-)

Hvala vam svima za odgovore, mislim da je stvar rijesena.

Reply to
Svemirko

Ak ga nadjes, javi.

Reply to
Svemirko

Daj nazovi Sasu ponovo...mozda mu je zena dala :-)

Reply to
Kresimir Pecnik