Dreambox 5620

Nakon problema sa napajanjem (koje sam rije¹io zamjenom elektrolita) pojavio se novi kvar. Nakon ¹to ukljuèim prekidaè, dream zapoène sa bootanjem i nikako da zavr¹i. Na displeju se stalno vrti 5600 boot i tako neprestano.... Probao sam ga resetirati (sve tri tipke odjednom i sa dr¾anjem ch+ kod paljenja) no nema promjene.

©to bi to jo¹ moglo biti i ima li nade (znam da bi Pankretiæ sad reko "Nada umire zadnja.....")

Pozdrav i hvala

Reply to
Franjo

Jesi li sigurno promijenio sve elektrolite koje je trebalo ;)?

*Zdravi i veseli bili !!! Bebi*
 Click to see the full signature
Reply to
BEBI

a jesi li ga probao flesirati?

Reply to
RockyO

Zamijenio sam dva u primarnom dijelu i 4 u sekundarnom (koji su vezani na izlaze iz trafa).

Pozdrav

Reply to
Franjo

Nisam najsigurniji kaj taj pojam znaèi, ali ako misli¹ na ubacivanje imagea sa null modem kablom, sutra æu dobiti kabel...pa æu vidjeti Pozdrav

Reply to
Franjo

To sto ti vrti boot5600..... znaci da ti je ostecen flash za butanje dreama i neces moci ubaciti novi image ni preko null modem kabla... tebi treba jtag kabl koji prikljucujes direktno na maticnu plocu dreama... i zatim preflashas s novim.... sto se tice fajlova potrebnih mogu ti poslat al za kabl se moras snac. ja imam home made... i radi...pa se malo informiraj s googlom

Reply to
Rule