Re: Izrada HiFi pojaèala

Odluèio sam si napraviti stereo HiFi pojaèalo snage cca150W,RMS

> Sada me zanima je li netko radio ne¹to slièno, mo¾ete li mi > preporuèiti neku pouzdanu shemu, ili neki link. > Hvala puno.

Treba ti mozda plocicu napravit. Ako da - tu sam.

Reply to
Hector

Bora ima na stranici uradjenu zastitu, ali mi je za moj ukus prekomplikovana. :) Potrazi kolo ta7317p ili upc1237ha. Imas sve u jednom kolu. Ova kola se koriste u vecini komercijalnih uredjaja desetak i vise godina, tako da su proverena kompaktna i jeftina.

Reply to
SASA M.