Re: Akusti?na sklopka

Pozdrav

Pricekaj samo malo.Sad cu da pogledam u staklenu kuglu koja ce mi prikazati originalnu shemu i fotografiju kako si ti to sve spojio. :)

Damir

Reply to
Damir

Radje pogledaj u ABC tehniku. :)

Reply to
Aleks

Vrlo rado, ali mi nije pristupacna.

Reply to
Damir

Upi¹i u google abc tehnike i naæi æe¹ ga u pdf formatu

Reply to
Mario

a da ti i baterije za igru kupi? pa covjece daj link ako zelis da ti netko pomogne,a ne da trazimo okolo.meni je tlaka,a i damiru sigurno jer se covjek dvaput javio i vrlo pristojno ti daje do znanja sto ti je ciniti a ti ne fermas.

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

Joj, joj... Ne slati attachmente na non-binaries grupu! Ima¹ hr.sci.elektronika.binaries za to... Mo¾da ti je oti¹ao jedan od ova dva tranzistora na izlazu(T2 ili T3).

Reply to
fzdunic