Rasvjeta u akvariju - izlazak i zalazak sunca?

Imam slo¾enu rasvjetu u akvariju sa LED-icama - 2×5M LED trake sa SMD 3528 i SMD 5050 trake rade na 12V. Jo¹ sam dodatno slo¾io 10 × 3W na ¹inji, te LED ice rade na 3.2-3.6V Napajanje za sve je staro ATX iz kompa.

Moje pitanje je kako i sa èime napraviti "svitanje" i "zalazak" svjetla/sunca sa postojeæim LED-icama Znaèi svitanje bi trebalo biti u npr 7h i do punog inteziteta svijetla treba proæi 1h, i oko 20h treba biti zalazak koji traje 1-1.5h, poslje toga palim moonlight (ali on mo¾e na obièni timer)

Lp, Bojan!

Reply to
catevs

Ovo mozes uzeti kao polaziste za sklop:

Uzmes ATmega8, na PWM izlaz stavis MOSFET i dalje je stvar programiranja. Ako ti za SMD 5050 ne treba nezavisna kontrola svakog kanala, stvar se pojednostavljuje.

--
Chupo
Reply to