Q:Weller WSD81

Kod paljenja WSD81 primjetio sam da temperatura prijedje podesenih 350c za kojih 10ak stupnjeva, tad se lagano vrati na tih zeljenih 350. Ono sto me zanima je da li je to normalna operacija ili je potrebno mozda kalibriranje? Zakleo bih se da to prije nije bio slucaj. Bacite oko na svoje WSD81 il 80 pa mi javite jel se i vama slicno desava :)

Do citanja, BR

Reply to
BladeRunner

To je normalno na vecini lemilica sa regulacijom. Isao gledati na moje 3 sa regulacijom (da nisi napisao ne bi) :)

Reply to
Amaro

Mora da sam to previdio prije... Inace postoji jedinica za kalibraciju WCP2 ali je skuplja nego cijela wsd81...

Mozda netko usput zna gdje ima to za nabavit al po razumnoj cijeni :)

Reply to
BladeRunner

kalibriranje?

:)

Kalibriranje se zove radnja kada se ¾eljena vrijednost pode¹ava na vrijednost etalona . Da li tebi tvoj displej pokazuje ono ¹to je u stvarnosti na vrhu upitno je ali tebi nebitno. Odstupanje u pokazivanju za

10% je skroz neznaèajno u postupku lotanja. Temp pri ukljuèenju ode previsoko jer vrh u lemilu i termo elemenat i grijaè nisu u idealnom toplinskom kontaktu te nakon ¹to grijaè prestaje grijati toplina iz njega se jo¹ uvijek postupno ¹iri na vrh i na termo sondu. Nakon ovoga mislim da ti i dalje neæe biti jasno s obzirom na to kakvo si pitanje postavio. Ako ne¹to lota¹ znaæi da bi mogao imati veze s elektronikom pa pogledaj lekcije u kojima ste radili ne¹to s histerezama.

-- Pozdrav Mladenc !

Uèi i samo uèi ,

Reply to
Mladenc

Jako lijepo i tocno opisano , svaka cast

Reply to
Amaro