Punjac za akumulatore

neki dan nasao na vrhu kontenjera UPS. Naravno da je krepala baterija ali sam stroj radi pa me interesira bi li se mogao koristiti kao punjaè za 12V/7Ah

Reply to
Hombre

Ako je ispravan, onda je unutra veæ ugraðen i punjaè i konverter 12V > 220 V

Reply to
Abrgeza

Naravno. Krpi me u zadnje vrijeme formulacija.

Interesira me kakav je punjaè. Ako puni akumulator za tri sata, a neka normala je 10tak sati radije napravim sebi punjaè.

Reply to
Hombre

Proèitaj podatke sa njega, pa æe¹ negdje pronaæi karakteristike o punjenju i velièini akumulatora. U LIDL-a je bio punjaè taman za tvoj akumulator (struja 700 mA) za èini mi se 50-60 kn, i ima na kraju akumulatorske stezaljke. Da kupuje¹ pojedinaèno skuplje bi te do¹lo.

Reply to
Abrgeza