Technics SA-R230 receiver hitni problem

otprije imao problema sa valjda hlaðenjem jer je proradila redovito za¹tita pri velikoj glasnoæi. Poslije toga je bio ukljuèen bez zvuènika te je iz njega izletio dim iz podruèja integrirca. Meðutim na hladnjaku sa integrircem postoji za¹tita u obliku nekakve termalne diode ili mo¾da èak otpornika i ja mislim da je u biti krepala ta za¹tita (prikljuène ¾ice su lagano pocrnile). Sad me zanima kako mi je najbolje to pregledati da li je za¹tita oti¹la ili IC ali tak da ak nije oti¹ao IC da ga ne skurim u meðuvremenu. Hvala

Reply to
drstoka