Prodaja prevare - sto kazu znanstveni rezultati?

Pozdrav svima,

vjerujem da je deplasirano i pitati, a i nisam proucavao detaljnije, ali sto su dovraga ovi pusili kad su isli placati nekakve testove koji pokazuju - sto tocno?

Komentari?

--
"If you lie to the compiler,
it will get its revenge."

A sto ti nije jasno? Jesi li procitao te certifikate npr. onaj prvi? O onome sto tamo zapravo pise dalo bi se jos raspravljati, ali jedino sto taj certifikat tvrdi je da je nekakvo elektromagnetno zracenje drugacije kad se mjeri iza bakrene plocice nego bez nje, sto bi bilo i za ocekivati :-). Ne pise da bi tvrdnje na onom linku koji si dao trebalo shvatiti ozbiljno

Boris

Reply to
Boris Vuletic

Boris Vuletic's log on stardate 07 lip 2011

Nije mi jasno...

...upravo ovo dole - sto su oni to *tocno* mjerili i sto zele s time pokazati?

--
[...]

Ti se vodis postavkom po kojoj znanost znaci i znanje. Razlika izmedju znanja i znanosti je kao izmedju prava i pravednosti. Tako je znanost cesto podalje od istine, pa tako i rezultati njihovih certifikata, iako su ih izdale osobe sa znanstvenom titulom. Npr biskupi su doktori znanosti, pa ako je ono sto oni tumace znanost, onda i svaki rasljar i prevarant sa viskom, i baba sa tarot kartama moze tvrdit da je njihovo obmanjivanje znanost, sto je jos gore cesto i oni sami u to vjeruju.

Danas je jako devalviran pojam "znanstveno dokazano", i to toliko da treba bjezat od svega sto je "znanstveno dokazano". Samo krivac ovdje nije pojam znanost, nego pojam dokaz, i sto dokaz nije isti za svakoga, vec ovisi o puno toga.

--
Bolje da me mrze zbog onoga ¹to jesam,
nego da me vole zbog onoga ¹to nisam.

Petar Bjelèiæ's log on stardate 08 lip 2011

/snip

Ma sve je to meni jasno; ono sto ja pitam jest kakve su to analize i koliko su daleko isli u vlastitoj gluposti da pokusaju dodatno obmanuti potencijalne kupce?

"BIOPROTECTOR znanstveno dokazano uravnote?uje deformirano magnetsko polje"

Eto, mene zanima u cemu se razlikuje formirano(?) i deformirano magnetsko polje, za pocetak. :D

--
[...]

Ona tri rezultata mjerenja su OK. Pokazuju kako nekakva komadina metala stavljena blizu neusmjerene predajne antene utjeèe na rad predajnika male snage koji radi na podruèju oko ili iznad 1GHz. To je rekao i zakljuèak mjerenja.

O tome bi vi¹e mogli reæi kolege koji se bave oda¹iljaèima i povremeno se pojave na grupi.

Bilo koji labos æe potpisati mjerenje koliko od glupo bilo, ako im plati¹ i ako im ta mjerenja neæe izazvati nekakvo suðenje ili gubitak dozvole za rad.

To ¹to kori¹tenje tih naprava za navedenu namjenu nema veze s pameti, e to je veæ ne¹to drugo.

Mene opet zanima za¹to takvi mutni likovi ne koriste pojam "harmonijske oscilacije" u napravama koje prodaju. "Harmonijske oscilacije" je pojam koji nekako lijepo sjedne u uho i dobro bi pristajao uz mirisne ¹tapiæe, proèi¹æavanje aure i one metalne ili drvene ¹tange koje klepeæu na vjetru i iritiraju sve osim onog tko ih je okaèio.

Evo, tko ne bi kupio barem jedan jastuk koji ima ugraðen aparat koji proizvodi harmonijske oscilacije?!

Reply to
Mario Malenica

postoje zasigurno razne "energetske" razine koje razna tijela zra?e, mjerljive i nemjerljive. i meni je to malo te?e shvatljivo jer je u na?oj realnosti to te?ko dokazivo, ali naqurac mi ide kad sve energetske razine i zra?enja istih ne mogu pojmiti i definirati, onda to nazovu elektromagnetskim zra?enjem, kao da je ba? sve EM zra?enje, pa se mi onda ?udimo sa pravom. da se EM zra?enje iz mobitela mo?e samo tako korisno deformirati i anulirati ljepljenjem naljepnice na "zgodno" mjesto na ku?i?tu mobitela bez obzira na ugra?enu antenu je TOTALNA glupost. mo?da neki drugi energetski odraz koji je u korelaciji sa ostalim EM zra?enjem je mogu?e mijenjati, trebalo bi onda raditi na dokazivanju i definiranju istog i ne bi ga trebalo zvati onda EM zra?enje. idem sada dovr?iti svoj generator posmaka potprostornog polja, treba mi za ve?eras :-))

Reply to
Sanjin K.

Vjerojatno hoæe imati moguænost da u reklamu ubace "potvrdio institut XYZ". Mislim da je vrlo logièno da æe komad metala kad se stavi ispred antene smanjiti ili blokirati njeno EM zraèenje i to mo¾e bilo tko izmjeriti i potvrditi. I to je to, prodavaè ima certifikat (koji zapravo ka¾e da je more plavo), a kupci tog proizvoda ionako nisu dovoljno pametni (èim taj proizvod kupuju) da bi zakljuèili da i konzerva podravka gula¹a ima isto djelovanje.

Reply to
[.Night.]