Pomozite

dobro si napravio. jedino moze biti bolji od prethodnog.

asocijacija: izvodi transformatora, greatz, 2Xcond, 7812, 7912.

99,9% ti je pregorio OP

pozdrav

Reply to
gfgf

Satavio sam Welleman kit poja=E8alo iz Chipoteke. Sve je savr=B9eno radilo dok zbog nepa=BEnje nisam zeznuo 120VA trafo (Welleman preporu=E8uje

100-120VA, 2x30v). Naru=E8io sam novi trafo, ali kako nisu imali 120VA prodava=E8 mi je rekao da je 150VA ista stvar i pristao sam. Testirao sam poja=E8alo koje inace koristim kao poja=E8alo za subwoofer i sve je radilo kao i prije. Trebao sam ponovno podesiti struju mirovanja tranzistora, ali osim toga je sve radilo cak i bolje nego sa starim trafom. Danas mi se pri novom testiranju prvo odvojila =BEica od jedne 9v baterije (koristim dvije 9v baterije za napajanje lpf-a dok nesmislim neko +/- 15v napajanje) i iz zvu=E8nika je po=E8elo jako zujati jer je op-amp ostao na samo jednom polu napajanja. To sam sredio i opet je sve bilo ok. Veceras mi dolazi prijatelj da cuje kako poja=E8alo radi, spojim poja=E8alo i kada ga ukljucim u struju pocme izbacivati osigurac, promjenim par osiguraca i na kraju stavim jaci jer je i trafo jaci nego =B9to je bio prije. Rezultat: Zadimilo iz jednog otpornika i poja=E8alo vi=B9e nikako neradi. Razmi=B9ljam o tome da ponovno narucim isti kit i koristim ovaj trafo, ali se bojim da je problem bio u ovom 150VA trafu jer je dao vi=B9e struje od 120VA trafa i to je sredilo poja=E8alo. Nadam se da cete procitati ovaj dugi post i dati mi bilo kakve prijedloge jer sam danas lud.
Reply to
dino_nospam

Ne brini, nije u pitanju trafo ako je isti nazivni napon. To ¹to je on jaèi, to samo znaèi da je u stanju isporuèiti vi¹e energije ako zatreba. Dapaèe, zaliha energije je vi¹e i nego dobrodo¹la, ako pojaèalo pogoni subwoofer. Vjerojatno si zeznuo neku sitnicu kod lemljenja i stalnog u¹timavanja. Pojaèalo se jednom u¹tima i stavi se u kutiju. Vjerojatno si imao neku kuglicu lema, komad ¾ice, nit ili slièno koja ti je "putovala" tako dugo dok nije napravila kratki spoj ili si negdje imao hladni lem. Prvo to provjeri.

Pozdrav!

ja=E8i,

Dapa=E8e,

oofer.

ugo dok

i=2E

Tako sam i ja razmi=9Aljao. 3300uF elektrolite sam zamijenio sa 4700UF i ja=E8i trafo. Lako moguce da sam se zeznuo kod lemljenja jer sam lemio sa Fluitinom i napravio poprilican nered, tko zna =9Ato se sve moglo prespojiti. Gdje uopce mogu naci =9Eicu za lemljenje bez fluxa ?

Reply to
dino_nospam

lo

Zahvaljujem na odgovorima. Vec sam razmi=9Aljao o tome da trafo od poja=E8ala iskoristim za op-amp napajac ali neznam trebam li u tom slucaju ubaciti jos neke zenerice i sl prije 79 i 78 -15 IC-ova jer mi to izgleda previ=9Ae za te stabilizatore, odnosno mislim da bi se dosta grijali. Ovaj LPF bacam u sme=E6e jer mi se nimalo nesvi=F0a, na=9Aao sam puno bolje rije=9Aene fixne filtere sa input bufferima a kod ovoga je dosta stvari nelogicno kao npr. dva kondenzatora u paraleli gdje je dovoljan jedan tocnog lapaciteta i jo=9A dosta toga.

Reply to
dino_nospam

Dana 12.08.2007. 02:12, dino snipped-for-privacy@hotmail.com upi chelom po tipkovnici i nastade slijedeci tekst:

stavis im hladnjake, oni inace stabiliziraju sa +-35V...

--
I am Locutus of Borg,
Your life as it has been is over,

> kod odgovora na mail, umjesto onih gluposti iza @ treba upisat gmail.com
Reply to
Locutus of Borg

"Locutus of Borg" wrote in message news:1gkf2w7y76wse$. snipped-for-privacy@40tude.net...

Nemoj ih bez veze optereæivati s tolikim naponom ako to doista ne treba. Iako æe OP vuæi malo struje, bolje je 7x15 prikljuèiti na recimo 3 V vi¹i napona, tj. +-18 V. S izlazom na tranfsormatoru od 15 VAC, ispravljeno se dobije ne¹to manje od 20 VDC pri optereæenju reda velièine 10 mA ¹to je ono ¹to tebi treba.

Hmmmmmmmmmm Hmmmmmmm..... da si malo vise upoznat sa elektronickim filterima onda bi znao da za dobar filter treba malo vise zajebancije, mora biti sto tocniji, sa sto vecim Q-faktorom i temp.stabilan.

U svim vrhunskim el.filterima RC mreze se sastavljaju od kombinacija elemenata od kojih je jedan npr +1% a drugi -1%, otpori se uparuju tako da je jedan sa PTC-m a drugi NTC-m itd.. itd.. nije bas tako blesavo kao sto izgleda na prvi pogled. Osim toga ako vec imas sub onda ga istestiraj i vidi kakav odziv ima od 30-150 Hz i prema tome napravi filter, jer greska od samo

3 decibela ti znaci da za isi SPL koji mozes dobiti sa 100W pojacalom trebas koristiti 200W, ne znam koji sub imas ali na trzistu imas onih od 80 dB osijetljivosti pa sve do >100 dB, ta sitna razlika od 20 dB-a znaci razliku od 100 PUTA, onaj prvi za max SPL treba recimo 100W, ovaj drugi taj isti SPL postize sa samo 1-Watom.... Itd...bla...bla...bla
Reply to
Lex-Lutor

Istina, ovo je prvi filter

Reply to
dino_nospam

Ovo je prvi fliter kojeg pravim. Internet je pun shema ali ni=B9ta od onoga =B9to meni treba. Ovaj filter kojega sam pravio je lo=B9 jer je popis elemenata netocan i shema kriva.

Reply to
dino_nospam

trebam ne=B9to ovako:

jednostavni filter kojega bi podesio na 60 ili 80 Hz.

Reply to
dino_nospam

Napajanje sam izveo sa 10W 2x15v trafom i L15 stabiizatrorima. Filter koristi me=F0u ostalim i kondic od 180nf, 63v kojeg nemogu nigdje naci pa sam ubacio 160v i filter radi dobro.

Reply to
dino_nospam