pitanje ; relej

Pozdrav svima

Imam jedan sklop u kojem je relej koji bi kod prikljuèenja na napajanje trebao ukljuèiti neki sklopnik. E sad je problem ¹to on poène titrati kao da je prikluèen na ac struju.

U grubo sklop izgeleda ovako: 220 v --> trafo --> graetz --> kondenzator --> dioda i relej,

Jel moguæe da je ovaj kondenzator riknuo, ko da ne "pegla" izlazni napon iz graetza. Dioda koja je paralelnjo spojena sa relejem je ispravna.

E da jo¹ jedna stvar, primar transformatora se jako grije ... , mo¾da je ne¹to u kratkom spoju na sekundarnoj strani ?

Hvala unaprijed na savjetima.

Reply to
zheljko

Mozda koja dioda u greatzu , mozda stvarno elektrolit vise nema kapacitet , ali zbog toga se ne bi grijao trafo . Prvo isprobaj diode (najbolje bi bilo odspojiti, zanima nas da malo ne vode u nepropusnom smjeru K-A), a zatim bi mogao otkopcati sve i ukljuciti sam trafo , mozda se grije sam od sebe(probila izolacija i sl.) ! Ako se REL ne grije u toj igri , a odgovarajuceg je napona i otpora za taj slop, on je vjerovatno OK . Ako koja dioda "curi " to je to !!!!!

Dr Wagner

Reply to
Bezimeni

hvala, budem probao pa javim rezultat

Reply to
zheljko

da

kondenzator -->

iz

Vjerojatno je probio greatz. btw Zasto taj sklopnik nebi bio prikljucen direkno na 220V?