pcb izrada

Bi mi netko mogel napraviti pcb za ovo:

jFox

jFox je napisao/la:

Ja cu ti je napravit i poslat po=9Atom. Cijena 150 kn + tro=9Akovi=20 po=9Atarine.

Reply to
milan.ljuba

Cijena je OK i realna jer novi kosta cca 15$ manje.

Ono na kaj trebas obratiti paznju je frekvencijski pojas ( 50HZ - 100KHZ-a ) Bi mozda mogao nategnuti od 30Hz - 100 Khz ?

----- Postarina: A cuj, ako si negdje u blizini zagreba, bolje da se nademo nego da placam postarinu ?

jFox

Reply to
jFox

=C8uj, 50 Hz do 100 000 Hz-a je ogroman frekvencijski opseg mjerenja ,a to nam govori da sklop nije ne=9Ato izri=E8ito precizan mjera=E8 - stoga

+/-20 Hz u donjoj granici nema nikakve razlike jer je njemu faktor pogre=9Ake ve=E8i...mislim da =E8e ti i takav kakav je mjeriti sve....Ja sam ina=E8e iz Pule :-)) pa =9Ato se ti=E8e po=9Atarine nadam se da te ne=E6e j= ako globiti HP (hrvatske po=9Ate) ili bilo tko drugi (overseas,intereuropa,city ex,dhl.....).Raspitaj se , a za primjer, naru=E8ivao sam neku lemnu stanicu iz ZG-a koja ima oko 5kg i podosta je bio velik paket pa me do=9Alo 50 kn preko oversesa... ako si stvarno zainteresiran mogu ti poslati slike nekih gotovih mojih radova da vidi=9A kvalitetu,na=E8in izrade i itd....

Pozdrav.....

Reply to
compex

"compex" je napisao u poruci interesnoj grupi: snipped-for-privacy@j27g2000cwj.googlegroups.com... Èuj, 50 Hz do 100 000 Hz-a je ogroman frekvencijski opseg mjerenja ,a to nam govori da sklop nije ne?to izrièito precizan mjeraè - stoga

+/-20 Hz u donjoj granici nema nikakve razlike jer je njemu faktor pogre?ke veèi...mislim da èe ti i takav kakav je mjeriti sve....Ja sam inaèe iz Pule :-)) pa ?to se tièe po?tarine nadam se da te neæe jako globiti HP (hrvatske po?te) ili bilo tko drugi (overseas,intereuropa,city ex,dhl.....).Raspitaj se , a za primjer, naruèivao sam neku lemnu stanicu iz ZG-a koja ima oko 5kg i podosta je bio velik paket pa me do?lo 50 kn preko oversesa... ako si stvarno zainteresiran mogu ti poslati slike nekih gotovih mojih radova da vidi? kvalitetu,naèin izrade i itd....

Ajd, posalji meni, zainteresiran sam. Skloni space izmedju g i mail u adresi.

Pozdrav.

BTW, ja sam iz Pule takodjer, pa postarina nije problem.

Reply to
coin

jesam zainteresiran samo si razmisljam o ovom opsegu frekvencija. Budem ti se danas ili sutra javio preko maila.

Bok!

Reply to
jFox

Evo ima=9A na g-mailu nekoliko slikica.. Pozdrav.

Reply to
compex

jFox je napisao/la:

Ma nemoj se pilat. Mislim da =E8e ti to radit u svakom pogledu.....i opsegu :-))

Reply to
compex