Programator kartica 2

Kao prvo zahvaljujem se deèkima koji su mi poslali sheme. Za sad mi je to malo komplicirano a i pojedini djelovi su mi tesko dobavljivi ( Paralaxsov interface). Nasao sam nesto jednostavnije stvari na slijedeæem linku:

Za poèetak æu poku¹ati Phoenix programmer ili neki slièan za Gold karticu. Sad mi treba trgovac kod kog mogu najjeftinije kupiti Gold karticu.

Hvala!

--
O LJUDSKOJ PAMETI:
" A tko ne ¾eli meðu ljudima uvenuti,

http://elektrox.bravenet.com

http://s2.bitefight.ba/c.php?uid=20930

:)
Reply to
Alen

mislim da negdje imam shemu goldice, treba ti komad vitroplasta, eeprom i proc (jako jednostavno)...

potrazit cu je...

Reply to
Locutus of Borg

Locutus of Borg

Ma znam to, vidio sam, meni treba prava kartica. Ta je dobra meni za experimentiranje, ali ako ¾elim nekom dati na kori¹tenje treba mi prava kartica.

Reply to
Alen