Pc Psu 14,4V

htio bih modati pc napajanje da dobijem na izlazu 14.4 V za accu bu¹ilicu na kojoj mi je riknila baterija.....a ne ¾elim malo malo kupovati bterije e sad èuo sam negdje da je moguæe modati napajanje da daje 14.4 V pa ako ima netko linkove bio bih vrlo zahvalan

Reply to
dracula

Ja sam tome na¹ao lijeka tako ¹to sam kupio po¹tene baterije i zamjenio èlanke te slo¾io po¹teni punjaè po preporuci proizvoðaèa baterija.

Neæe li to biti malo nespretno, ako povuèe¹ ¾icu od napajanja do bu¹ilice to mora bitri malo jaèa ¾ica malo deblja i kruæa. No kako god eto ti na hr.sci.elektronika.binaries opis modifikacije na standardnoj shemi ATXa koja je nekad kru¾ila po grupi.

Reply to
miha

U poruci:enr424$bsj$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr, dracula je napisao/la:

[...]

Vec smo puno pricali na ovu temu na ovoj grupi, pa potrazi stare postove preko googla. Sve je unutra objasnjeno. Nije komplicirno i radit ce bez problema.

Samo, mala napomena - Ako na busilici pise 14.4V, to je nominalno. Dok su baterije pune, na busilicu dolazi oko 16V, pa podigni napon na napjanju na

16V - bit ces zadovoljniji. :)

-- Tihomir Krizan

Reply to

U poruci:enr4h6$f7n$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr, miha je napisao/la:

: Ja sam tome na¹ao lijeka tako ¹to sam kupio po¹tene baterije i : zamjenio èlanke te slo¾io po¹teni punjaè po preporuci proizvoðaèa : baterija.

To je sasvim OK rijesenje. Al, ima 2 mane:

1) Cijena 2) Tezina - jer, dobre baterije su obicno teske, pa zna ruka zaboljeti nakon nekog vremena. :)

: Neæe li to biti malo nespretno, ako povuèe¹ ¾icu od napajanja do : bu¹ilice to mora bitri malo jaèa ¾ica malo deblja i kruæa.

Te busilice su obicno oko 100W - znaci, manje od 10A struje. Znaci da je zica od 1.5 kvadrata sasvim dovoljno. A, to nije tak jako debelo...