Elektronièke komponente u avionu

Pozdrav grupi!

Planiram put u Njemaèku avionom.

U povratku bih ponio dva nesastavljena kita (driveri za stepper motore).

Zanima me dali je netko unosio komponente u avion i dali je potrebno prijavljivati iste?

Reply to
master YOda

nemas problema, naci ce ih svakako na check in-u i pitati ce sta je to ali problema nema

Reply to
Abacus-Ri

Ja sam unosio svakakav sranja i nikad me nitko ni¹ta nije pitao..jedno nisam ba¹ puno putovao odkako su ove nazovi "antiteroristièke" mjere na snazi.

Reply to
miha

Vidjet æe ih na rendgenu, ali ih ostavi u original ambala¾i ako bude¹ morao vaditi da vide odakle ti.

Reply to
Mladen

Mene vise zanima sama elektronika u avionu, rado bi "srafao" po boeingu 747 :D

Reply to
BladeRunner

Ja sam nosio kondenzatore (cca 4 koluta po 20 000 kom) u SAD , prijavio sam ih na carini na aerodromu u Zagrebu, tamo su stavili plombu. To je bilo prije 2 god. kad je paranoja od terorizma bilo vrlo aktualna.

Zok

Reply to
-Zoki-

Pa covjece imas kod nas elektronike da je milina i ne moras svercati iz njemacke. Imas na netu nacrte (sheme i plocice) za kontrolere koji provjereno "obavljaju svoj posao". I jos jedna stvar ja sam svu ali doslovce svu elektroniku izvadio iz starih printera i maticnih ploca CMOS logiku serije tipa sn74xx, otpornike kondenzatore ispravljace tranzistore snage step motore itd. itd. potrosio 0 kn (pronasao sam nacin za brzo i efikasno skidanje elemenata bez ostecenja sa tiskanih plocica:-) Nema racunalnog freeka koji doma nema rabljeni printer ili kakvu stariju plocu 386,486 iz kojih moze skinuti elemente.

Savjet je tu i ne mora znaciti "kolko para tolko muzike".

Pozdrav!

Reply to
covik

Elektroniku koju ja uvozim nije za "igraèke" nego za profesionalni stroj sa motorima od 4A.

Volio bih da mogu uzeti kod nas!!!

Reply to
master YOda

Kod nas mo¾e¹ nabaviti L6203, on podnosi 4A.

Damir

Reply to
Damir ©eligo

??????? 4A pa nije ni to ba¹ ne¹to specijalno??????, pa dva uparena l298 ti to drivaju,a da ne pièam o fetovima, onda ti je samo nebo granica i tvoj novèanik....

Pozdav.

Reply to
Raynor
4A ? sjedi 1!

Pogledaj malo u datashetovima tranzistora ili fetova, svaki ali doslovce svaki tranzistor snage moze vuc i deset puta vise od tvojeg kontrolera.

"Avion" , "Njemacka", "4A", za tebe nije "tomato".

Reply to
covik

Problem je ¹to komplekse treba lijeèiti negdje drugdje!!!

Nisam tra¾io nikakva mi¹ljenja i prijedloge osim mojeg pitanja kako s komponentama u avion!

Ukoliko mi bude potrebna pomoæ obratiti æu se sa drugim postom! Srdaèno zahvaljujem gospodi koja su na moje pitanje odgovorili!

Srdaèan pozdrav!

Reply to
Master Yoda

pa ¹ta sam ja napisal:

"a da ne pièam o fetovima, onda ti je samo nebo granica i tvoj novèanik...."

naravno na mogu, ali kolko se sjeæam jedan 298 mo¾e potegnut 2A, a mislim da je i tu na newsima bila shema ili stanica neka bosanska sa dva l298 do 4A! ispavi me ako gije¹im neda mi se sad prekopavat net!

Pozdrav.

Reply to
Raynor