einhell 18V ili 14,4V

kupio bih baterijsku bu¹ilicu za malo novaca. prona¹ao sam amaterski einhell 14,4VDC za 150 Kn i 18VDC za 180 Kn. kupio bih ovu 18voltnu jer mi se èini da je jaèa... (npr 2A * 18V = 36W odnosno 29W za slabiju bu¹ilicu ). naravno, pretpostavljam da je nekakva radna struja otprilike ista za sve te jeftine bu¹ilice, a uz veæi radni napon bi mi i baterija trebala dulje trajati... molim savjet!

Reply to
ObiRaptor

Postoji samo jedan model koji valja i nije bitno ime proizvoðaèa jer su sve iste. Prepoznat æe¹ ju po sklopki (getribi) sa dva polo¾aja na vrhu bu¹ilice. Polo¾aj 1 veæa brzina manja snaga, polo¾aj 2 manja brzina veæa snaga. Napajanje 18V. Ja imam AlphTools, ¹ogi ima Budget, a tast TIP, sve iste u dlaku samo drugaèije boje i imena, a vrlo dobre. Bateriju su tak tak, nemoj se pouzdati u njih preveæ.

Svi ostali modeli su srednja ¾alost od kojih èak i ruka hoæe boliti jer nisu ba¹ ergonomski dizajnirani.

Reply to
miha

to ti je sve isto koliko para toliko muzike ja ti imam neku profi bu¹ilicu na bateriju od 12volti staru 15 godina i kad joj napuni¹ bateriju nakon par mjeseci æe u njoj biti jo¹ dovoljno kapaciteta za izbu¾at par rupa u betonu a ove einhelove baterije se samoisprazne za par dana

Reply to
maxell

Imas u baumaxu na akciji 18V za 130kn sa elektronskim upustacem kao sto je netko rekao sve je to isto ali ova je malo jaca kao sto si pretpostavljao... Jedino pripazi jer sam u pevecu jednom kupio nekakvu koja nija imala taj upustac 12V i bio sma veoma nezadovoljan njom zbog neimanja te opcije

8-( meni ionako busa sluzi vise za sarafanje a tu je upustac manga... Inace gledao sam u gramatu malo te busilicce i vidim metabo 18V preko 2000kn i mislim si f*ck koliko para radije potrosim ovih 15 komada nego ovu jednu... Sto se baterija tice NiCd se samoprazne za 3 mjeseca a NiMh za mjesec dana i to je naprosto tako bila ona skupa ili jeftina... E da sto se trajnosti tice 14.4 einhell imam cca 7-8 godina i radi i cak je baterija ok nije da je rabim previse ali eto fyi. Pricao sam sa stolarom u firmi koji ima makitu, i dva zuta einhella i imao je puna usta hvale za einhella ne da je bolji od makite nego da je za te pare odlican radi skoro isto ko makita a i clanci na makiti su mu crkli isto kao i na einhellu samo sto je kupio drugu einhellicu (zbog toga dvije) za visestruko manje para nego sto bi ga kostali samo clanci za prvu, a da obije postizu otprilike isti moment cak einhell malo veci (u prijvodu, on je nesto trtljao u medijapan zategne neki dugacki vijak veceg promjera sto ova nece i tako)... tako da navali! Z
Reply to
ZEGA

Nisam siguran da ova od 18 to ima. Ova od 14,4 ima sigurno (ne znam dal ima sklopku za getribu) no ona je u koferu s 2 baterije i kosta preko 200 kn.

No da postavim pitanje. Ja ima o vu od 12 bez elektronskog prekidaca (Da nije potenciometar u njumu?) Uglavnom bila bi sasvim ok da to ima i ne da mi se kupovati drugu vec bih ovu prepravio. Kako da to izvedem? Ne mora cek niti biti orginalan prekidac vec nekakva krzljava tipka koju bih stavio preko ove. Al naravno da je bolje da izgleda ko sto je i kupljena.

Reply to
BO

Ja kupio prike koji dan i ima upustac...zadovoljava...

Ova od 14,4 ima sigurno (ne znam dal ima

Vidio sam tu...pomislih prevec mi je to para (s obzirom na namjenu stroja/nek se nadje) pa nisam kupio...

S obzirom kokliko kosta nova sa upustacem i 18 V dakle jaca mislim da ti se to ne isplati iako je naravno izvedivo elektronicki, mehanicki smjestaj EL saltera na onu sklopku u DIY vec malo teze 8-) Najjeftinije i najednstavnije je naci rasturenu sa regulacijom (bilo koji napon) i jednostavno preselit taj dio sa regulacijom i sklopku... Vis ja nisam nikad rastavio regulacijsku sklopku pa ni ne nzam kako su to rijesili... Ima ko slike? Z

Reply to
zega

Zasto je Bosh 5 puta skuplji????

Reply to
Dre

-- Zaradite preko neta:

Zaradite 25$ jednim klikom

kakav je to upustac?

Reply to
Dre

Dre wrote: kakav je to upustac?

Ma onaj regulator broja okretaja od 0- do max (oko 550rpm)... Neke to nemaju a to je sranje po meni... Z

Reply to
zega

Zato jer plaæa¹ ime, no BTW kad rekoh svi ostali modeli iskljuèio sam brand. Ono ¹to kod kineza plati¹ 200 do 300Kn ti je kod Boscha 500 do 800. Ovj model jeftine bu¹ilice koji ja spominjem na akcijama je bar 220Kn.

Reply to
miha

Prekidac osjetljiv na jacinu pritiska, dakle "gas" :)

Reply to
BO

Pa moraju imati: nisam NIKAD vidio da aku busilica to nema

Reply to
Dre

upustac, opet neka novo sklepana rijec: bolje reci regulator broja okretaja na prekidacu, oa svi znaju o cem se radi :)))

Reply to
Dre

Ali Bosh kod aku busilica ima pametne punjace, display, mnogo veci zakretni moment i sl... ?

Reply to
Dre

vece zakretni hmm si siguran? Jer ako einhell ima veci moment od makite koja je prava pila, a ne vjerujem da je bosch veca pila in term of brand... Z

Reply to
zega

Pa zato i postoji izbor, onaj kome je display-iæ bitan, i kome treba "pametan" punjaè bu si kupil Bosch-a. No meni stavari dobivaju ocjenu od namjene. Kinez ili bosch raditi sa njima mi je isto, samo ¹to je kinez puno jeftiniji, a kupljen na pravom mjestu ima 5 puta dulju garanciju od Boscha. U¾asno me iritira kada jedan skupi komda alata od Boscha ima garanciju samo godinu dana, a jedan Kinez 5 godina.

Reply to
miha

$671$

slazem se ma bosh je ultra bolesno skup