Arduino - par pitanja

Pozdrav,

upustio bih se u izradu jednog projekta (potreban mi je generator sinusnog vala s 2-3 izlaza pomaknutih u fazi npr 120 stupnjeva (kao trofazna struja), ili bilo koja druga vrijednost (ali definirano u programskom kodu, jednom kad se podesi to je to)), ono sto nisam uspio naci koliki je izlazni napon Arduina? Treba mi cca 12V, da li je to moguce?

Hvala, T.

Reply to
Tomi Work

Zna¹ li barem napon napajanja? Mo¾e biti orijentaciona vrijednost.... ©to treba¹ upravljati s tim izlazima?

Hvala na odgovoru!

Napon napajanja bi trebao biti baterijski (bitno je da uredjaj bude prenosiv) a opcije su: 9V baterija (jedna ili vise) ili 12 V akumulator od vozila. S tim uredjajem bih pokusao simulirati rad pick-up senzora vozila (dakle zamijeniti ga), radi lakseg podesavanja vozila.

Reply to
Tomi Work

A koji je napon napajanja Arduina? U svakom sluèaju ti je najsigurnije staviti galvanski odvojeni izlazni sklop....

Onaj Atmel na Arduinu radi na standardnih 5V, ¹to znaèi da su ti i izlazi iz njega toliki, odnosno TTL nivoa. To nije nikakav problem dovesti na bilo koji napon koji ¾eli¹. Ali kako ti je veæ Vaso sugerirao, s obzirom ¹to ¾eli¹ s tim raditi, galvansko odvajanje ti je gotovo pa neophodno. f

Reply to
Filip Lolic

Toènije, kako i izlazni sklop treba s neèim napajati, bitno je da to napajanje bude galvanski odvojeno od instalacije vozila....Makar to bilo i napajanje samog Arduina (ako je bez galvanskog odvajanja izlaza)!

A koji je napon napajanja Arduina? U svakom sluèaju ti je najsigurnije staviti galvanski odvojeni izlazni sklop....

------------------------------------- Pa napon napajanja Arduina bi bio taj navedeni? Naime, u Arduino datasheetu sam nasao da se moze napajati s 5V (USB), ali i bilo cime izmedju 7 i 35 V pa sam mislio da i izlazni napon moze biti u skladu s tim?

Hvala, T.

Reply to
Tomi Work

[...]

bavis se time? Znam da si iz St, pa ako da, trebao bih (ocito) da mi netko napravi to sto mi treba..

Hvala, T.

Reply to
Tomi Work

Ne. Ako Arduino napaja¹ preko onog njegovog konektora od napajanja, taj ulazni napon od 7 do 35V æe se opet preko internog stabilizatora spustiti na stabilnih 5V koliko i treba chip. f

Reply to
filiplolicREMOVE

Jesam iz ST, samo ne znam koliko ti konkretno mogu pomoæi... Pitaj ovdje detalje pa æemo ne¹to smisliti ;) f

Reply to
filiplolicREMOVE

Jesam iz ST, samo ne znam koliko ti konkretno mogu pomoæi... Pitaj ovdje detalje pa æemo ne¹to smisliti ;) f

Hvala, al nema nesto vise detalja osim navedenog. Sumnjam da to sam mogu izvesti (pogotovo jer se ne namjeravam time baviti), samo mi treba uredjaj.

Pokusat cu pronaci nekoga tko bi mi mogao izvesti jedan takav generator signala.

T.

Reply to
Tomi Work