OT: Lighty, jedno pitanje

Jel' imas mozda Riddick-ove kronike? Znam da volis SF, a meni vec danima nikako da se download-a (filmovi, ne igra).

Reply to
Svemirko

Blade Runner is the law!

:)

time to die!

Reply to
BladeRunner

Odlièan je film, meni je osobno najdra¾i Torque

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ

;)

Reply to
BladeRunner

Skokni do Zege (nije ti daleko, zar ne? :P ) pa skinite s BitSpiritom koji sam mu tamo instalirao i podesio. Torrent mozes skinuti odavde

-Zega ce vec znati sto dalje. Ako i dalje ne ide posalji mi SMS pa cu ti ja skinuti iz laba. ;)

--
...all those moments will be lost in time...
...like tears in the rain...

BTW- to bi sa vasom vezom trebalo biti down za oko 1h- provjereno. ;)

--
...all those moments will be lost in time...
...like tears in the rain...
Reply to
lighty

Ako ni onda nejde javite meni pa cu ja sa svojim turbo dial-up skinuti to za

100 h :)

Kreso

Reply to
Kreso Bukvic

za

:-)) Hvala, nadam se da nece trebati. Budem ti javio ako ipak necu uspjeti.

Reply to
Svemirko

Np, znas da sam se ja ipak specijalizirao za skidanje dokumentaraca. SF filmovi i serije su mi usput. ;)

--
...all those moments will be lost in time...
...like tears in the rain...
Reply to
lighty

Jel' imas sto o tornadoima ili munjama ili helikopterima?

Reply to
Svemirko

Hm, imao sam neke dokumentarce o tornadima, ali moram pogledati gdje je to. O helikopterima imam jedan vizualno preksrasni IMAX dokumentarac.