OT. ali sretna vijest - nema vi¹e konkurencije

Evo ako se sjeæate pametno schvabe koji nas je nazivao balkancima i rekao da smo od tehnologije kao Afrika od snjega? Bas sam dobio mail od ebay komisije suspendiran je trajno s ebay-a zbog prijevara i kr¹enja propisima o nacionalnoj mr¾nji (balkanci) , ohrabrivanja mojih kupaca da ne plate...

Vas technology-freak.com

Reply to
TechnologyFreak

Svaka ti èast! Da i neke od nas oni u Europi slu¹aju! Da nas makar na¹i ovdje slu¹aju!

Reply to
txx

Vrh Kilimanjara je konstantno pod snijegom... mozda je to bila pohvala? ;-)

Reply to
DigiMagic

Bas mi je drago, hehe, tako mu i treba, inferiornom svabi...

Reply to
BladeRunner