Osvjetljavanje ploèice

Osvjetljavaoi sam ploèiocu izvorom od 125W (¾arulja od uliène tasvjete) po¹to nisam imao nosaèa kakvog a ¾urilo mi se dr¾ao sam u ruci ¾arulju nad ploèicom po 3min50sec za svaku stranu ploèice, nisam gledao ali sam par puta pogledao da vidim jeli toèno navrh ploèice, ¾arulja je èitava, bez razbijenog balona.

mo¾e li ovo imati kakve posljedice na vid ili slièno?

Radio sam u tomnoj prostoriji ali sa otvorenim vratima kraj kojih sam bio, i èak se osjeèao miris, biæe ionizacija.

E ploèica je ispala super!

Reply to
mtech

da!!! crvenit ce ti se oko, meni je masu suzilo(suze) u kinu, ali za 2 dana si kao novi

Reply to
EL

GREJT!!!!

Ili da se tebi nije suzilo ¹to je u kinu slika bila mutna :-)

Reply to
mtech

hahah..da vidis u sta sam ja gledo...uff..

Reply to
sister of night

Frend se, nako kaj je napravil UV lampu za osvjetljavanje ploèica, dugo u noæ igral s njom (u igri je dr¾al ruke ispod nje i gledal u nju). Te je iste noæi zavr¹il na hitnoj zbog privremenog slijepila (zatvorene su mu bile oèi od nateklina i svrabe¾i) i opeklina ruku.

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy

dobro sam!

Reply to
mtech

Znaci, Rodney iz "Mucki" je bio nista naprema njemu :-(

Reply to
Svemirko

Ma, oporavil se kroz par dana :-)

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy

Ah, Tesla je zivio vise od osamdeset godina. A necu niti zamisljati u kakvim ekstremnim EM poljima se izlagao, pa iskristima (UV + ozon+ dusicni oksidi), i tko zna cemu jos.

Reply to
Svemirko

Da, mislim da je cak bio i u Kviskoteci. Tada se hvalio da se priprema za elektricnu stolicu. To je bilo zadnje sto se o njemu culo :-))

Reply to
Svemirko

:-))

A kada dodje policaja i pita te sto to radis? Jel' imas dozvolu za nosenje tiskanih plocica?

Reply to
Svemirko