Prijetnje konkurencije

Evo mail koji sam primio od jednog tipa koji isto prodaje pointere na Ebay-u :)

Kontaktirat æe interpol :))))))))))))))) da mi zabrani prodaju :)))))))

Nasmijmo se :)))))))))

Artikel: Superstarker Grün >110mW DPSS Laserpointer modul (7562668471)

Diese Nachricht wurde gesendet, während das Angebot noch aktiv war.

immunitas ist ein potenzieller Käufer.

Dear Kreso, are you now completely nuts?? You and your primitive country are as far away from high laser technology as Africa from snow... You are just a fraud, and if ypu don´t stop your imaginary 90,100 and now pretended >105mW (because of my 102mW, right?) auctions here at ebay, I will inform Interpol and the croatian authorities! I really mean that very serious! I learned my know-how from the worlds leading laser cpmpany wich is -of course- here in Germany. STOP your untrue technical specifications!! I didn´t spend many years of hard work finding my suppliers just to just to see how a nobody from a developing country bold copies my concept and statements!! regards, immunitas Beantworten Sie diese Frage über die Funktion "Meine Nachrichten".

Reply to
Kreso Bukvic

Dear Kreso, are you now completely nuts?? You and your primitive

LOL!!!!!!.... ma daj me nemoj jeb.....

You and your primitive

ma riknut æu, ovo je najjaèa provala koju sam èul, ma lik je idiot samo takav, pi¹e engleski ko talibanski terrorist, ma steraj ga u ..... idiot umi¹ljeni.

Reply to
Raynor

"Kreso Bukvic" wrote in

copy&paste to immunitas :)

Mislio sam da znas njem. Uglavnom je bas u tonu kojeg tip zasluzuje. A mogli smo jos i malo "doradit" :)

Reply to
Oldtimer

Jeli tvoj laser stvarno izlazne snage 110mW?

;))

Reply to
BladeRunner

El si me jo¹ i ti poèeo ? Svaki laser je mjeren i nema ¹anse da nije ono ¹to ka¾em ,a svaki kupac si lako mo¾e provjeriti.

kre¹o

Reply to
Kreso Bukvic

Ne¹to malo osnovno nauèeno usput, negleski mi je prvi strani jezik.

Ako odgovori budem ti dao da ponovo napi¹e¹ :)

Kre¹o

Reply to
Kreso Bukvic

e, stvarno najsmjesnije pisamce koje sam procitao u zadnjih 30-ak godina:)))

Reply to
Zarko

Joj daj stavi mail od te nedojebane seljacine pa da vidi kaj je primitivno... BTW posalji mu u mail-u da se ostavi olovke i nek pise sa kredom jer je penkalu ipak napravio hrvatski covjek... Seljacina...

Reply to
Boris

Bilo je to Sat, 12 Nov 2005 23:17:49 +0100, kada je poznati "Kreso Bukvic" napisao ove stvari:

looooooooooooooooool koji je*eni pizdun........

vic godine :)

--
Da mi je biti morski shtakor!
Contact me at papak.the.papcinaI-SHIT-ON-SPAM@gmail.com

I nek pogasi sve doma, jer izmjeniènu struju koju koristi je otkril èovjek s ovih podruèja... Takoðer, nek vi¹e ne nosi kravatu, jer to je isto tak proizvod jedne primitivne zemlje...

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy

"Boris" <

I da iskopca AC struju ;)

Reply to
Oldtimer

Edaj pusti interpol, zaprijeti i ti njemu UDBA-om KOS-om i KGB-om.

Nego el bi valjao taj tvoj pointer za moj karabin. sa koliko se napaja i koliko vuæe. kako mu je velika tocka nakon 500m.

Ebay-u

modul

primitive

will

specifications!!

Petar Bjelèiæ

I nek prestane jebat jer mi to najvise radimo :-))

Kresimir Pecnik

Ma reci ti njemu da kad se nadje u situaciji da se nalazi u avionu kojem gore 4 od 2 motora da tada ne stavi padobran na ledja jer ipak je doso iz primitivne zemlje...mozda ako sveze koju kriglu pive sa nizom kobasa i nesto pomogne..nikad ne znas... jel zna ko fiziku da vidi kolko bi krigli trebalo da nesto i uspori to njemacko prase...

nemres belivit

Reply to
sister of night